♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Suss - 17 juli 2007 15:58

°• Helt sjuk dag !


Resan till Optikern på Redbergsplatsen & tillbaka.

Hoppar på bussen, buss chuffören har problem med biljett grejen så jag slipper att betala. Kommer till A.C upptäcker att 8ans spårvagn tagit sommar lov. Får paniiik. Ringer moster, Sofie svarar och säger att jag kan ta 6an i gamlestan. Kommer på en massa gothia cup killar. Blir varmt och äckligt på spårvagnen. Får syn på en skylt där det står att 6an ska byta väg. Får paniiik igen. Ringer västtrafik och kollar läget. Det börjar tydligen inte förrens på måndag. Väl på 6ans spårvagn står jag utan att hålla mig i någon helt knökat med folk (sååklart). Hamnar bredvid 2 barnvagnar & en snubbe som jobbar på spårvägarna. Spårvangen bromsar till och jag flyger som en liten vante nästan rakt över en av barnvagnarna, spårvagns snubben får tag i mig runt midjan och drar upp mig. Pinsamt! Kommer av spårvagnen helt varm och skakig. Hos optikern gick det på 10 minuter högst sen skulle jag på den där spårvagnen igen. Nu var det inte så mycket folk. Jag sitter o pillar med mobilen, tittar upp och ser att vi nyss höll på att krocka med en jätte lastbil! Shit e det inget mer som ska hända tänkte jag. Hoppar av i gamlestan, igen.. Går med huvudet nerböjt (byter låt), går förbi en snubbe som går överdrivet nära och tar mig på rumpan!!!! J*vla äckel! Vad tror dom att dom är för något? Usch. Va så chockad av alla händelser att jag var tvungen att ringa syrran och berätta allt som hänt. .

Sjuk konstig dag. Är fortfarande i chock tillstånd.


Ikväll blir det spinning med Sofie. Imorgon Body Pump. Kommer dö : P
Stålrumpa va de ! ; D hah.


Massa jobb nu, ska jobba Xtra i helgen.
Vi har förresten fått en ny tjej med, fast hon jobbar bara lite ibland.


Snart fyller jag år : D Parteeey !



Puss&Kram /Susanne< 3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards