♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Suss - 19 augusti 2007 19:44

HejHallå.


Igår när vi var på systembolaget så satt det en tjej i kassan som var lika gammal som mig fyllde samma år och samma dag!

Lite fräckt var det : P

Hade rätt trevligt igår.

Några vänner kom förbi,senare : )

Deckade vid fyra. Zzznark!


Vaknade på soffan, med alla kläderna på!

Syrran hade gett mig ett täcke också : P

Usch det är intee skönt att vakna me kläderna på,

varmt o usch nej ba äckligt.


Morbror Mats fyllde 37 idag,

han kom till mormor & hälsade på med sin familj.

Han fick ett grymt bälte som man kan ha snusen & en öl i : P


Jag är jätte sugen på något,

funderar på att tvinga me syrrorna till affären i A.C


Nu till en annan sak,

denna personen läser iofs inte häär.

Men om du skulle göra det någon gång så,

orka att du tjötar om små saker.

Det var därför jag sluta prata/umgås med dig.

Och jag tänker fortsätta med det.

Vi funkar inte ihop längre.

Du har ditt & jag har mitt. Bättre så!


Puss&Kram /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards