♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Suss - 22 augusti 2007 22:21

..FRUKT ! e det äckligaste som finns! Fyyyy

Fanns en hel del sådan idag när jag gjorde frukten på jobbet. Blä

Gött när man sätter fingret rätt i en möglig persika! Uuurk!

 För övrigt gick det fint på jobbet..

Frontade och snyggade till lite grann :)


Efter jobbet knallade jag hem till mormor, vi käkade chivapsi (hur det nu stavas?),ris & tzatsiki. Gö gott! Stinker vitlök nu (a).


Ska nog lägga mig om ett tag faktiskt.

Moster undrade om jag ville åka med till Allum imorgon relativt tidigt.

Jag ska vara smakråd ;)

Ha de gott! PuSs PuSs /Susanne



Av Suss - 22 augusti 2007 11:23

" God morgon "


Vaknade av att mamma ringde,

jag var tvungen att hoppa upp och betala en räkning över internet.

Jag som sov så skööönt.

Iofs hade väckar klockan väckt mig fem minuter senare. Men iaf ;D


Jo en sak som jag skulle skrivit igår,

den där låten Hinder - Lips of an Angel.

Kom på vart jag hört den innan!

På Body Pump;en ju! Vi har den på stretch & avslappnings stunden.


Och en annan sak, ja tror inte mamma´s nya "räser" bil heter så som jag skrev. Får ta reda på vad det var för en ;P Hahah.

Jag och bilar, funka inte :p

Förresten igår så körde syrran ut mamma´s bil till parkeringen där dom bor.

Det är en automat men iaf!

Hon körde som en galning på parkeringen me, berättade andra syrran.

Tokstolle! :p 


Jag har börjat drömma om gamla kompisar och sånt.

Känns lite jobbigt faktiskt. Saknar! <3

Den som jag saknar mest är min "väninna"  Dennisboy ;)

Vi var så tajta sen hände det massa grejer, bla jag flyttade & du träffade tjej.

Saknar diiiig!


Nu e jag jätte mega dunder hungrig!

Mackaaaaa & Oboooy <3 :P


Puss&Kram /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards