♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Suss - 1 september 2007 15:38

Idag skulle våran morfar fyllt 61 år.


Mamma kom hit vid nio-tio... Gjorde ordning oss, käka o sånt..

Sen bar det iväg med mig bakom ratten :D

Kört hela dagen när vi åkt runt, värsta skojigt!!

Det är automat, så man behöver inte göra så mycket :P

Kört överallt känns det som..

På en kyrkogård,stan&värstatrafiken, landsväg, tunnel...

Jag har kört om, parkerat, backat och kört fortfort :D

Jag e duktig :) Sådetså!


Vi köpte med oss blommor som vi planterade på morfars grav,

vi sjöng ja må han leva och sen fällde vi någon tår.. :[




Sen åkte vi vidare till Lerum/Floda.

Jag fyndade på mamma´s kille´s jobb ;D

Träffade mamma´s gamla vän + familj.

Vi har inte sett som på säkert 1o år eller nåt :O

Sen tog vi en sväng hem till mamma´s kille,

fikade sen blev det lite brottom att åka hemåt... :/

Mamma & hennes "göbbe" skulle fixa lite annat idag me..


Ikväll ska jag kanske hänga med moster och ett par andra på nåt grejs.

Får se hur jag gör me det.

Syrrorna ska vara kusinvakt :P


Igår kväll var jag ute med Staffan & tog en promenad,

jag kom hem vid 3tiden.. När jag höll på att somna precis så började

det spelar jätte hög musik som snabbt tystnade.

En stund efter så knacka det på dörren :O

Fick nästan en hjärt attack! Undra vem det var ?


Puss, /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards