♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Suss - 23 september 2007 20:28

GUUUUUpinsamt : $

Någon har skrivit in ett sms i GT som lyder såhär :

Du blonda tjej med piercing i näsan som jobbar på Ica i

Rannebergen, du är jättesöt. Blåtröja


VEM kan det vara ? : P

Jag är den enda blonda tjejen på Ica i Rannerbergen,

jag har inte piercing i näsan men i läppen . .

Vem är du, du med blåtröja? Hahaah

Det känns som ett skämt,

någon måste skoja med mig.

Fick för mig förut att det var mamma & hennes kille som skoja.

Men dom säger att det inte är dom så jag får väl tro på de ?

Kan inte sluta undra. Har tänkt på detta sedan jag såg de!


När jag inte har funderar på det där med sms:et

har jag tänkt på dig min valp : -*



Igårkväll passade vi ju Evelina när hon sov.

Sjöng karioke en stund med syrrorna och kollade film.

Klockan ett gav jag upp & gick hem o la mig. Sov sååå gott !

Drömde värsta drömmarna : O ; )


Gick fint på jobbet idag, sex timmar. 12.oo - 18.15

SJÄLVKLART kommer det in någon och Stor handlar kvart i ! M O R R

Fybubblan va tjuriga en del är som kommmer och handlar !

Hejjar inte ens : O Ehum


Mitt mat intag idag ;

Macka med Oboy till frulle,

en burk med mini keso & en fralla,

pannkakor till middag klockan åtta : /

Måste fan skärpa mig !


Nu var helgen över, har fortfarande inte helt besämt mig om jag ska åka med till Motala eller ej. . . Ååååååh

Varför ska jag alltid ha sån besluts ångest !

 Har ju några timmar kvar på mig att bestämma mig på. .


PUSSKRAM /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards