♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Chockad .

Av Suss - 27 september 2007 23:56

Nu är jag hemma igeeen ! : D

Innan jag körde iväg så käkade vi på Kina restaurangen i A. Centrum.


Längtade nästan hem med en gång jag hade kommit fram :S

Jag fick köra hela vägen ifrån Göteborg till Motala.

Gick fin fint, jag körde upp på 3½ timme ungefär.

Mamma tyckte det var riktigt bra kört,

det är ungefär vad det brukar ta när hon själv kör.

Jag var skit duktig rent ut sagt !

Jag körde om massor med lastbilar, körde fort fort, körde vid vägarbete

och hamnade i KÖ pga en j lastbil som knappt gick framåt & skapade värsta kön.


Senare på kvällen gick Viktoria & jag ut för att träffa Kicka.

Vem kom inte då på parkeringen !? JO, psyk-KIM !

När vi väl blev av med den där typen gick vi hem till Kicka o tjöta,

sen tog vi en sväng till Mackedonken..


Tisdagen; Syrrorna & jag checkade stan en sväng.

Hittade typ ingenting jag ville ha,

meningen var egentligen att jag skulle köpt present till mamma : /

Mamma fick tid hos vårdcentral vid tre, hängde med henne där och fixade ett eget ärende på Apoteket. . Dyrt j ärende !

Vid fem tiden började mamma & jag bli hungriga vi åkte till Burger King, men det kostar ju fan som att käka på riktig restaurang där så vi bestämde oss för att äta Kina mat idag igen ; D Haha !

Senare gick jag och solade, hände la inte så mycket mer den dagen ?


Onsdag; Slappade ett tag, sen åkte vi runt och jagade banan lådor.

Inne på Willy´s hade dom 1o stycken som tur var ! : O

På alla andra ställen var dom slut..

Sen åkte vi hem och började packa ner lite grejer..

Jag gick iväg och solade en kortis...

Beställde hem pizza : P Blev mätt på två bitar.

Kollade lite på Idol och pratade med Nadja på kvällen..

Det var väl vad som hände tror ja.


Idag torsdag; Vaknade & satte nästan grenast igång med att packa ner lite mer saker och storstädade. Skurade ur skåp med mera..

Hann sola en gång till (a)..

Vi tvättade under tiden vi städade också.

Klockan fem var vi klara & packade in våra saker i bilen !

Jag skulle kört men mamma tyckte det var bäst att hon körde idag : (

Skönt va de, för jag var trött & seg.

Tjockade oss idag mä ! Blev Mackedonken på vägen..

Just då var det faktiskt riktigt gott ! ; P


Nu känner jag ångest för all tjockis mat jag ätit senaste dagarna.

Måste sätta igång med hälsosam mat & träna !! : O

Tror jag brände mig lite i solariet idag : $ aootch.


När vi landat hemma och pustat ut en liten stund hörde jag av mig till Staffan och kollade om han hade lust att ta en promenad.

Vi tog 2 varv runt Rannerbergen & tjöta av oss lite.

Fick veta en riktigt ledsam & tråkig nyhet.

En av mina gamla barndomskompisar har tagit livet av sig : ' (

Han försvann i förra onsdagen & i måndags hittade en svamp plockare honom upphängd i ett träd : ' |

Han hade hängt sig, fattar ni ? Usch, får rysningar. .

När Staffan berättade det visste jag inte vad jag skulle säga!

Jag kan fortfarande inte förstå, att han är borta.

Borta för alltid !


Senast två veckor sedan kom han in lika glad och skämtsam som alltid,

hallå hur e läget osv.. som han alltid brukar säga.

Nu finns han inte mer : ' (

Vi umgicks inte nu för tiden, men då.. När vi var små.

Vi har ju massa gamla minnen. .


Funderar på att kolla upp när begravningen är.

Men jag vet inte vem jag ska fråga?

Hans mamma är säkert helt förstörd.

Usch, varför händer såna här saker ? : (


Rip Peter Johansson ( f  )

Vi kommer alltid minnas dig !


Nu måste jag hoppa i säng,

ska åka med moster till Allum imorgon bitti och köpa presenter.

Sen ska jag jobba klockan tre.



Fått massor med supergulliga sms under dessa dagar.

Du é übergullig ! Längtar tills då..


Puss & Kram Susanne<3


                            


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards