♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under september 2007

Av Suss - 20 september 2007 23:10

Hejhallå.


Chefen ringde runt elva idag och frågade om jag kunde komma tidigare för att han skulle ha 2 möten & ville inte lämna dom andra ensamma i butiken!

Så idag började jag 13.oo - 2o.15 Gick rätt fort ändå..

Börjar bli rätt trött på att man aldrig får ha sin fritid ifred : /

Iofs så skulle jag inte göra något speciellt idag men i alla fall..


Sedan den 16e september har jag skickat 256sms.

Det är fan inte klokt.

Okey att jag får sms:a hur mycket jag vill för ynka 99kr i månaden.

MEN SHIT! Lite mycket sms kanske...

Idag har jag fått en hel del gulliga sms  ( :

Synd bara att dom tog slut.


Usch, jag funderar så mycket nu.

Alla möjliga tankar snurrar runt&runt&runt i huvudet på mig.

Jobbet,familjen,pengar,kompisar,pojkar med mera.

Pheeew* Jobbigt.


Vet inte hur jag ska göra på måndag,

om jag ska åka med till Motala eller inte.

Vad har jag att göra där lixom ?

INGENTING.


Nu ska jag bädda ner mig, tlööööött.

Godnight PUSS /Susanne



N.a.d.j.a - .... Tog den verkligen slut ?? säger:

( F )

°•๋ ๋๋ SUSANNE ; Flera års vänskap tog bara slut ( W ) säger:

:  $  ( F )
Av Suss - 19 september 2007 12:40

Idag har jag fått veta att om man får 2oo orgasmer om året så förhindrar man att man åldras upp till 6år.

; )


Shit vad jag ligger efter : |


Igår tvättade vi, Toria städade badrummet & jag bakade kärleksmums : )

När jag hade smetat ut smeten på plåten kom jag på att jag hade glömt mjölken   : O INTE så smart ! Fick kleta ner smeten igen & hälla i mjölken.

Hahah. Hur fasiken kan man glömma mjölken !?

Kärleksmumsen blev helt okeej, trots att jag nästan glömde mjölken.


På måndag ska jag antagligen ta ledig för att åka med upp till Motala.

Mammis fyller år på måndag så jag vill gärna umgås med henne då...

Dom ska upp för att Viktoria ska till tandis & packa klart allting!


..syrrorna traskade iväg till praktiken imorse men kom hem igen runt 1o.3o

hmm... vad ska man göra med dessa små liv ?


Nu måste jag skynda på & göra ordning mig lite för jobbet

Man kan ju inte se ut hursomhelst när man jobbar.

Fuck! Kom på att jag måste gå på golvet idag, eftersom jag jobbar med gravid-Pia. Om hon inte stannat hemma idag : /


Pussar&Kramar till den speciella <3

/Susanne

Av Suss - 18 september 2007 14:46

Idag är Susanne LEDIG ! : D

Syrrorna skolkar som vanligt från praktiken så jag får inte vara ifred idag heller... Dom "försov sig".. Klockan ringde baaaara 2ggr. EHRM!!

SKÄRPNING NU FÖR HELVETE !


Tog en sväng till mormor förut så man fick vara ifrån skolkarna en stund.

Sen tog jag med mig en av slöfockarna ner till affärn och handla lite.

Nu håller tvätten på och rullar där nere i tvättstugan.

Snart är första omgången klar.

Solen skiner så det blir nog en liten lugn runt sjön promenad sen.


För övrigt tänkte jag bara slappa idag.

Har en hosta som Aldrig vill släppa !

Trött på förkyldning nu. Försvinn nångång : /


Dåligt med kommentarer tycker jag...

Och ingen hjälp fick jag med mitt lilla problem.


Puss & Kram /Susanne

Ps. Du e urgullig.

Av Suss - 17 september 2007 14:20

Känner mig allmänt seg och trött.

Himla förkyldning VILL INTE ge sig : /

Åkte med Alexandra & Sofie till gymmet förut,

solade & gick en liten stund på bandet.

Alexandra hade fått avbryta sitt Mrl pass,hon fick jätte ont i luftrören! : S


   Såhär ser man ut när man solar. . .

     


Nu ska jag strax vandra ner till jobbet.

15.oo - 20.15 ,suck.

Men imorgon är jag i alla fall ledig : )


Puss /Suzie

Av Suss - 16 september 2007 21:21

GAAAH jag blir oerhört trött på min pappa´s fru!

Kan ingen bara radera bort dig från denna jordens yta så det blir lugn & ro någongång !

Pappa fick sova över här en natt till, ganska mysigt faktiskt att umgås,

utan den där j kärringen som blir svartsjuk bara du kramar dina ungar (!)


Fick jobba extra idag med 14.oo - 18.15

Kanske ska få någon dag ledigt i veckan bara för jag fick jobba helg.

Får se hur jag gör med det, det är ju bara Jag som förlorar på det.


Ha de gott /Susanne

  Cervo & pappa somnade : ) söta!

Av Suss - 15 september 2007 20:38

Hejje.


Igår jobbade jag från 15.oo - 2o.15

När jag kommer hem sitter mamma & pappa hemma hos mig & dricker lite öl.


           Mamma  Pappa


 Min nya mobil telefon kom igår! Avin hade kommit hem till pappa : O ?

Det var ju lääänge sen jag bodde där nu. . Hum

Har inte hunnit prova den så mycket än, ska prova lägga in lite musik sen.

Satt bara hemma o tjöta med mamma & pappa under kvällen typ,

tills Staffan ringde då rastade jag hunden & mötte honom.

Blåste som fasiken! Jag frös jätte mycket så när vi gått ett varv runt så gick jag hem, tog en natta macka och hoppade i säng !

Både mamma & pappa sov över så i natt har vi knött hela familjen hemma hos mig i min lilla mini 2a. Det gick faktiskt bra : )


Idag fick jag jobba lite extra 14.oo - 18.15

Ska kanske jobba samma tid imorgon med. .


Ne nu ska jag sätta mig med syrrorna och glo på teven..

Ha de gott puss puss /Susanne

Av Suss - 13 september 2007 10:30

Jag vill också vara kääär & älska någon speciell . .

» Blir deprimerad .                               


                      


Solen skiner, jag funderar på om jag Orkar ut och gå en sväng.

Vill ha lite ny musik i mobilen men programmet funkar inte som de ska !

När jag är ute och går ensam med musik i öronen funderar jag alldels för mycket. Jag borde kanske inte gå ut ?

Trött på att fundera så mycket & ofta som jag gör på massa onödiga ting.


Känner att det måste hända något i mitt liv nu,

börjar bli uttråkad.

Tror jag ska sno Miira´s "motto" : P

" Jag tänker ha kul för stunden, blir det nåt så blir de " Hehe..

Hon verkar må bra nu och ha skoj, ser henne aldrig längre.. ; P


Detta med min fd vän grubblar jag snart ihjäl mig på tror jag.

Det känns på ett sätt som att hon väntar på att Jag ska höra av mig,

men samtidigt så känns det som att hon fullständigt skiter i det.

Kanske är det bäst att det bara får rinna ut... låta det vara. (?)

Jag undrar hur det kommer att vara första gången vi ses, sen vi slutade att pratas.. Kommer hon att hälsa på mig eller bara ignorera mig ?

Hennes mamma handlade hos mig häromdagen..

Det kändes väldigt underligt och nästan lite dumt.

Jag vet ju inte vad eller hur hon sagt till sin mamma ?

ÄH nu orkar jag f inte grubbla på detta mer ! Mår bara dåligt..


Snart e det riktig höst, löven på träden börjar gulna & falla ner på marken.

Usch jag vill inte ha vinter, inte redan.. Helst inte alls. BRR kallt.

Måste införskaffa en ny vinter jacka.

Om det ens blir någon vinter ? 


» Ingenting är som det ska.


Puss/Susanne

Av Suss - 12 september 2007 22:48

Gu vilken händelserik dag.

Vaknade vid sju och kunde inte somna om efter att syrrorna gått till sin praktik, så jag klev upp och satte mig i soffan & glodde på teve.

Gjorde ordning mig lite sakta, vid tio kom mamma & hennes snubbe..

Vi lämnade filmen i A.Centrum som vi hyrde igår..

Sen hämtade vi upp syrrorna och åkte till Lerum.

Syrrorna hade möte på sin skola igen..

Åkte vidare till mamma´s snubbe´s jobb. Fikade o sånt där...

Sen åkte vi vidare hem till dom och slappa ett tag, åt middag...

Jag satt i solen och gottade mig en stund, as härligt.

Blev till&med lite för varmt en stund : P


  »» Tog tyvärr ingen när jag solade ; )


Vid sex tiden åkte vi till nåt plejs för att hjälpa till att ordna me någon grej som missonskyrkan skulle ha. Tog fram bord och lite sånt.

Plöstligt trillar de in en j massa tanter & gubbar.

Mamma´s snubbe var i skogen o uggla ; D haha. Så vi stod där som 4fån!

Sen fick vi va med på poängpromenad, hehe. Rätt skoj faktiskt.

Eftersom jag inte var alltför långt ifrån att få full pott! Haha : D

Käkade korv och fikade en massa.

Viktoria ( syrran ) och mamma´s snubbe lurade till sig 1a pris på poängpromenaden ! J dom : P

Sen fick vi lyssna på nåt AS tråkigt shit..

Det enda roliga var när en liten pudel som är döv försökte skälla på sin matte och det kom inte ett enda ljud men hela hunden studdsa när det skulle kommit ett skall : P Elakt kanske vissa tycker, men de såg faktiskt j skojigt ut ! Hunden va söt för övrigt men också väldigt gammal. 14år! : O

Blivit lite bättre under dagen, bara halsen som bråkat med mig.

Varit väldigt hes, när jag kom hem så försvann nästan rösten Helt ! : /


Ne, nu pallar jag inte skriva mer. Trött som bara den !

Förresten !!! Spelade på Lotto idag.

VANN inget.... : ( Bättre lycka nästa gång : P

Jag ska fan ha dom där 99miljonerna ! : D : D


Bed tajm! Natti natt, <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards