♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2007

» lite stressigt

Av Suss - 30 november 2007 11:08

Igår; Mamma kom för att hämta syrrorna, fick skjuts till gymmet.. Solade o gick på bandet i en halvtimme. Sen vela jag runt lite där vid maskinerna, hittade inte alla som jag hade uppsatta på mitt schema. Kände mig helt mobbad som gick runt där helt ensam och förvirrad. Hahah! Som tur var kom Nadja´s farsa så jag fråga honom och några tjejer han kände. Duschade o sen fick jag skynda till bussen! Påväg till bussen letade jag efter mina hörlurar till mobilen, trodde jag hade tappat ur dom i omklädningsrummet så jag skyndade mig tillbaka! Hittade dom inte. Påväg till bussen igen letade jag i alla fickor ännu en gång. Och i väskan! Dom fanns inte. Tillslut hittar jag dom i en av bröst fickorna på jackan. Fattar ni hur sne jag blev när jag upptäckte att dom låg där hela tin och jag som hade fått skynda mig o bli helt varm igen efter duschen! Morr. Tror jag missade bussen under tiden också. Den går inte alltför ofta där och dom kör precis som dom vill så den hade säääkert hunnit åka förbi. Fasten den inte va mer än 19 över när jag stod där igen, och den skulle inte gå förrens 21 över. Fick traska bort till spårvagnen som är en bit att gå. Mamma höll mig sällskap i telefonen. Kikade runt lite i A.centrum, hittade 2st stjärnor som jag ska ha i fönstret. Himla fint! Har inte fått upp dom än men det ska nog ordnas, ikväll eller så. Sen åkte jag upp till mormor, käkade och latade mig fram tills jobb dags.


När jag kommer till jobbet ser jag en himla massa barn & någa tomtar som står på en scen o sjunger julsånger så det står härliga te! Hejjegud* Dom hade visst vatt där ett tag så chefen såg lite trött ut på julsånger när jag kom. Hehe. Det höll på någon timme eller så medans jag stod i kassan. Hörde knappt vad jag tänkte, det var faktiskt rätt jobbigt.. Men barnen gillade det iaf.. Vid fem blev jag avbytt,hade rast sedan gick jag på golvet. Plockade varor och fixade frukten. Letade som en galning efter en pall, när jag redan tappat en låda med havregryn i hövvet på mig då ringer moster och säger att vi har nog en pall i omklädningsrummet.. Då var det ju redan försent.. Men nu vet vi ju iaf att det står en där. Tills nästa gång. Sen när jag fixade frukten rymde tomaterna. Blev jätte stressad det sista och glömde nästan ta bort allt skräp efter mig!


Efter jobbet traska jag upp till mormor som bjöd på mat. Gottit* När vi käkat gick vi ner till moster och tittade på allt dom inhandlat på gekås. Jag vill också åka dit!!  Sen gick jag hem, jätte trött! Försökte somna tidigt men det gick sådär. Klockan hann nog bli närmare tolv iaf.. : /


Nu måste jag hoppa in i duschen & göra ordning mig. Tänkte gå upp till mormor innan jobbet o sällskapa lite.. : )

Trevlig helg! / S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards