♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under november 2007

Av Suss - 1 november 2007 22:41

..hur jävla pisstoff jag är just nu !

sofia har tvättat min "ängel" tröja på 4o grader MED förtvätt !

så nu är märket helt jävla blekt o fult !

Ogillar den tröjan från och med nu.

jag som tog mig råd att köpa den där tröjan i somras när jag egentligen inte hade råd bara för att jag så gärna ville ha den !..


o under tiden jag blev förbannad fick jag ännu mer ont i magen med !

skit också.


blev mest ledsen för tröjan egentligen,

syrran gjorde det ju inte med flit.

men iaf ! så jävla typiskt att såna saker händer mig ..


tror faktiskt att jag ska lägga mig i sängen nu..

behöver sova!


natti /Susanne

Av Suss - 1 november 2007 14:20

Så var det dags att traska iväg till jobbet.

Magen värker & jag har absolut ingen lust alls...


Hejroo/S

Av Suss - 1 november 2007 12:06

jag klarar mig bra.

utan dig.


                /Suze


Av Suss - 1 november 2007 09:30

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt,

skrev tydligen fel igår.

Sofia ska åka med Alexandra till LAHOLM !? c( :

Nöjd? ( ;

Det e väl inte såå himla noga ?

Neråt iaf !!


Vaknade himla tidigt idag, jag som kunde sovit ut om jag ville.

Tänkte ju åka till gymmet, men mina magsmärtor e värre..

Så vet inte om jag vågar åka dit o anstränga mig. (?)

Apropå det höll jag nästan på att glömma av mina tabletter !


Messade Therese för en stund sen, hon har la inte vaknat än..

Tänkte vi kanske kunde ses, för imorgon åker hon hem till Lidköping igen.

Får la se om/när hon svarar på mitt mess.


Värst va ensamt det känns när man vet att "alla" åkt iväg.

( Mormor, Alexandra, Evelina & Sofia )


Nu e jag trött på det gråa vädret,

nu får det allt titta fram lite sol så man blir glaad.


Ajj ojj min mageeee! Smärta*

Blir rädd att det är något värre än magkatarr.


Ne nu ska jag ta mig en dusch, kanske bada lite..

Puss&hej/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards