♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Suss - 3 januari 2008 21:02

Jag kom inte upp ur sängen imorse så det blev inget med gymmet idag. Fy mig!! Fiis messade till mig och frågade om jag ville hänga med på BP ikväll men det sket ju sig eftersom jag skulle jobba. Attans. Men men, jobb går före träning. Det é bara så de é! Får la straffa mig själv ikväll med ett par situps! : /


Idag fick man glada nyheter på jobbet! : D Alltid kul!


Har inte hänt så mycket mer skoj som jag kan berätta om..

Den ena systern har åkt till Lödöse och den andra står o värmer maten från igår. Jag lagade Chicken á la king, som inte blev suuuper god men god : )

Syrrorna gillade den, men jag själv é inte så mycket för min egna mat.

De bara é så !


Nu är det mat tajm.  / S

Av Suss - 3 januari 2008 00:25

Herreguuud vet knappt vilken dag det är länge, allt är så snurrigt sen jul. Hur fasiken ska man kunna återgå till det normala ? När ingenting är som det var förut !?


Våran chef har nu lämnat oss även en utav våra kollegor. Det kommer kännas skit skumt första tiden.. Men det blir nog bra, vet ju vart jag kan hitta dom iaf! : )


Sofia & jag var i staden en stund i förmiddags.. OCH backaplan. Bytte en julklapp som jag gääärna ville byta färg på. Blev sen svart istället för rosa! en annan modell också. Tanken var väldigt gullig men jag e inte så mycket för rosa längre, inte just nu iaf... : $


Hur stor chans e det att man blir kontrollerad 2ggr på bussen på en dag?

Det blev vi iaf. Av samma kontrollanter! ; O

Fyfaeen vilket otacksamt jobb både dom & p-lisorna har.


Tänkte sticka till gymmet imorgon bitti om jag orkar mig upp ur sängen så nu är det mer än dags för att hoppa i säng !

Natti natt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards