♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Suss - 9 januari 2008 22:37

I förmiddags bar det av till gymmet.. Sket i att matcha bussen, tog spårvagnen o gick den där träliga vägen bort till gymmet. Inge vidare väder men jag klarade mig ifrån regnet. Under hela vistelsen på gymmet ösregna det ute. När det var dags att gå hade det slutat igen! Snacka om flyt. Solade en stund, sen gick jag på bandet i 3o min skapligt raskt! Gjorde lite på gymmet. Hujedamej va ont det gjorde att göra den där övningen för ryggen, länd muskeln heter det tror ja ? Kan det stämma ? Iaf, det kändes! Tog bussen på tillbaka vägen, den matchade denna gången. När jag kom hem lagade jag ris & kyckling spett. Spetten var inte alls goda. Men det slank ner lite iaf. Äta måste man ju ! Började jobba klockan fyra. Vi var tre stycken på kvällen, kändes jätte skumt. Men trevligt! Tog en sväng om med sopkvasten innan vi stängde. Båda mina kollegor tyckte jag var väldigt duktig som sopade hela affären. Haha. När jag kom hem fixade jag lite tacos. Pappa sällskapade mig. Sen hamnade jag här. Allt e pappa´s fel för att han ville kolla sin mail. Hade han inte velat kolla den hade jag antagligen inte startat datorn. Heheh.. Det var något jag ville skrivit om igår, men så starta jag aldrig datorn så nu har jag nog glömt av det. Je je, säkert inget viktigt ! Sitter och snackar med en av mina kusiner på msn nu, de e rätt kul. Har inte så mycket kontakt med mina släktingar, tyvärr. Man kanske skulle ta lite tripper o hälsa på släkten på helgerna när man e ledig. Rätt va de e så är dom gamla o gråa. Dom bor ju faktiskt inte såå långt bort. Eller jo, vissa av dom. Har ett par släktiar uppe i Norrland. Men dom har jag ingen kontakt med. Blablabla, det var ett himla babblandet på mig idag. Nu ska jag avsluta, börjar bli trött i både rumpa & rygg av att sitta här!


PUSS & KRAM / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards