♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Suss - 10 januari 2008 21:09

Usch jag blir så jävla less på hela skiten! :-@


Imorgon är det fredag. Ska jobba ett par timmar sen händer det nog inte så mycket mer än så. Syster Sofia ska komma o hälsa på mig. . : )


Fan va trist det är att vara ensam på kvällarna. eller överhuvudtaget! : /

Tycker om att vara för mig själv ibland, men jag vill kunna välja när det ska vara.... : 9 Hehe!


Ne nu borde/måste jag ta något att äta innan min mage börjar kurra!

Hejsvejs / S

Av Suss - 10 januari 2008 14:29

Fastnade vid datorn fram tills två tiden igår. Ooops. Inte riktigt meningen men så blev det. Sen fastna jag framför teven me pappa halv död. Till slut var klockan nästan tre o då var det verkligen tid att tänka på refrängen! Sovit som en liten gris. Drömde en himla massa som vanligt men inget hemskt iaf. Som jag minns. Vaknade runt elva. Hade ställt klockan! Skulle åkt med pappa till min farbror men det blev inte så. La mig på soffan o tittade på massa blaskor på teven.. Åt lite frulle o bara allmänt latade mig. Sen hamna jag här. Borde verkligen gå in i duschen nu, men jag har ingen lust. Det är tråkigt att duscha, ensam iaf : P Men de e jävligt skönt, när man väl orkat sig in. Pratade med min väninna förut, hon hade bara tråkigheter att berätta om typ. En olycka kommer sällan ensam. : /



Om Barbie nu är så perfekt,

varför kan hon då inte stå på egna ben

och varför måste man köpa vänner åt henne ?


Börjar jobba klockan fem. Känner mig så j seg o sleten. Har träningsvärk o känner mig mör! Skulle helst vilja sitta här invirad i täcket hela dan.. Inte göra någonting. Bara vara!


Hatar att jag är en sån grubblare, det är svårt att inte vara det med allt som händer runt omkring hela tiden.. Det är nog inget man kan ta bort, jag måste nog acceptera att jag är en grubblare.

Du, du får mig att undra en massa saker. Tankarna flödar. .


Never say i love you , If you really don’t care . Never hold my hand , If you are going to break my heart . Never look into my eyes , If all you do is lie . Never say hello , If you really mean goodbye . Never say forever , cause forever makes me cry.

Ne nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen. Ha de så underbart !

Puss /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards