♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Suss - 13 januari 2008 22:02

Massa förmiddags mys i sängen.. Hih ( :

Latade mig framför datorn till halv fyra tiden, sen orkade jag mig ner till affären med alla mina tusen pant flaskor som stod i köket o vällde över!

Fick fan ihop 75 spänn! Som gick åt i samma veva : /

Käkade middag med mormor idag, mycket godare att äta tillsammans med någon. Det blev fläskfilé, pommes & bearneise sås. Stavas de så?

Jätte gott blev det iaf! : D

Hann komma hem, sitta vid datorn en liten stund sen traska jag över till en vän. Kollade på Singing Bee me dom. : ) Fyfan vilket program! HAH


Väntar o väntar... Får inga sms ju : (

Hatar att vänta.


Hade msn på under tiden jag var över hos kompisen,

inte en jäävel hade skrivit något! Vilken besvikelse.

Iofs hade jag skrivit att jag inte var här, så det var ju inte såå stor idé att skriva heller men iaf : P Hehe.


Nu ska jag ta mig en natta macka o titta klart på en film som é på 3an.

Sen blir det väl nana sig lite, ska ju iväg till gymmet imorgon innan jobbet.


PoK  / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards