♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Suss - 14 januari 2008 15:32

Fick precis veta att en släkting dött tidigt imorse.. Hon blev 97 år.

Så hon har allt hängt med väldigt länge. Dog utav att hon var gammal, och inte för att hon var sjuk eller så. Kroppen orkade bara inte mer..

Vila i Frid  Moster-Inga (f)


Sen så har vi glada nyheter också! Det har kommit ett nytt liv till jorden.

Jessica fick en liten pojke i natt : ) Grattis!

Du kommer klara det här fint tror jag..

Fast jag kunde aldrig trott att du skulle bli mamma Nu, när jag träffade dig första gången.

En liten bråk makare var du på den tiden. Heheh. Kanske var det en graviditet som skulle få dig att skärpa till dig ?  Önskar dig & Casper all lycka : ) *kram*


Hade ställt klockan på nio imorse men jag somnade om efter att jag stängt av klockan. Var så förbannat trött! Släpade mig upp ur sängen vid tio.

Åkte iväg till gymmet, solade, bandet 3omin och lite gym.

Såg att dom börjat med förmiddags passen nu igen. Så jag kunde gått på ett Mrl pass. Men de visste ju inte jaa : / Attans.

Känner mig jätte seg & trött idag. Vill bara ligga o lata mig!

Men snart e det dags att gå ner till jobbet. 3timmar.

Inte alls speciellt jobbigt.


Ikväll?  Händer la ingenting. Kommer förmodligen sitta o uggla tills det är dags o nana sig. Slutar ju strax över åtta så..


Åååh va jobbigt det är att fundera så mycket! Blir t0kig.

Har skrivit om det tidigare..

Men de e fan skit jobbigt, varför kan jag inte bara ta dagen som den kommer?

Tycker om dig killen, men hur kommer det att bli ?

Jag är trött på killar som bara plötsligt lägger ner allting.

Vill ha en som bara e Min.. ( :



Gäääsp.

Nu får det fanimej ta o bli lite sol !

Den stack fram en liten stund när jag va påväg till gymmet.

Men den försvann ju nästan lika fort också. Suck

Man blir helt deppig av detta mörka gråa trista väder.

O jag vill inte va deppig, jag vill vara glad : D


Min mormor e så gullig, ibland säger hon så rara saker. Hih

För ett tag sedan sa hon till mig " satsar man inte så vinner man inget"

( vi pratade om pojkar. )

Igår när jag var där o käkade mat så pratade vi om det igen.

Så sa hon till mig " det är ju ingenting man dör av direkt "

Det har hon fan så rätt i !

Men de e iaf inte skojit o bli sårad. Om och om igen..

Hjärtat klarar inte hur mycket som helst, eller ? : /


Nu ringde mamma.. Dom har fixat en tv till mig,som jag ska ha i sovrummet. : )


Pusshejj / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards