♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Suss - 18 januari 2008 12:15

Hej !


Igår; Gick upp klockan sju! Traska ner till jobbet som en zombie, kände mig verkligen som en! : / Är inte människa sådär dags på morgonen.

Kom hem igen vid nio tiden, tog mig ett bad. Somnade visst till en stund. Farligt' Sen fick jag mig ett städ ryck. Städade, bytte gardiner o hela altet.

Pappa kom med fönster puts grejer o fixade mina rutor. Tnx ( :

Plötsligt var klockan tre halv fyra och det var dags att gå till jobbet.


När jag kom hem hade syrrorna & pappa maten klar. Gott'

Började tvätta klockan nio, fick tvättat alla säng kläder.

Det blir mycket sängkläder i tvättkorgen när man har sov gäster..


Idag; Var så förbannat trött när jag vakna klockan nio. Somnade om gång på gång när klockan ringde. Klev iaf upp vid halv elva tiden. Tror jag.

Blev jävligt besviken på mina systrar. Ni lovade faktiskt !!

Skulle åkt till gymmet idag men det blev inte riktigt så. Ville ju solat iaf.

Hinner nog inte med det. Fan'


Ska hjälpa pappa att fixa sina räkningar nu.

Ha de så gott / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards