♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Suss - 19 januari 2008 23:47

ÅÅÅÅH den där jäkla GP:n som kommer fyra-fem på morgonen!

Kan dom inte visa lite hänsyn o inte smälla igen brevlådan?!

Vaknade halv fem imorse och sen kunde jag inte somna om ordentligt.

Sov "ovan på" sömnen. Och skulle upp klockan sju. Då sov jag som en liten gris och var såå jävla trött rent ut sagt! Ville inte alls jobba.

Gick upp började fixa macka o sånt, sen vaknade pappa till som sov på soffan. Jag sjöng "ja må han leva" ( : Pappa fyllde nämligen ett år äldre idag!

Herregud va tiden springer iväg.

Jag var den första som sjöng för honom, syrrorna hade messat på natten så dom va la först med att gratta... attans c( :


Blåst som f*n inatt. Lät som att rutorna skulle vika sig eller nåt : O

Störande ilande ljud. Men idag verkar de lugnat sig lite.


Jobbat heeela långa dan, gått riktigt bra ( :

Känns inte alls så jobbigt som förra gången vi jobba helg.

Lika trött e man ju varje gång, men de e la inget o gö åt.

Skapligt mycket folk.

Sista timmen kände jag mig helt vimsig o ville bara hem.


Syrrorna kom hit i förmiddags.. När jag kom hem från jobbet käkade vi tacos o hade det mysigt. Pappa gick iväg en stund, medans han var borta åkte vi till A.c och handlade hårfärg. Blondie Sussie is back ! c( ;

Trodde jag skulle bli helt orange i hövvet men det blev helt okej !


Nu borde & måste jag nana mig..

Hade nog mer att skriva om egentligen men inget viktigt !

Skulle lagt in bilder men det är nåt fel på min mobil,

så jag kan inte föra över dom ! : @


Natti natt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards