♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Suss - 21 januari 2008 19:22

Tjuu.


Igår händer inte alls mycket jag jobbade. När jag kom hem käkade vi lite o sedan åkte syrrorna & jag hem till mamma. Satt o tjöta tills det var dags att nana sig... Somnade rätt sent..


Idag var jag ledig. Känns som en jävligt bortslösad dag. Har inte gjort ett skit! Mamma skulle kört mig hem men jag tog pendeln istället. Skulle vart iväg till gymmet under dagen men när jag kom hem var klockan så mycket att jag inte alls kände för att stressa iväg dit. Pappa & jag åkte ner till A.c istället o köpte kina mat. Husmanskost e fan så mycket bättre än hämt mat. Men idag orkade jag bara inte fixa med mat. Inte pappa heller.


Imorgon börjar man klockan elva. Usch jag känner mig så himla seg o trött och inte alls sugen på att jobba så många timmar imorgon.

Hoppas på att jag känner mig piggare imorgon.

På onsdag blir det definitivt gymmet! Har inte varit där på jätte många dagar, har änna dåligt samvete för det. Behöver verkligen sola också!


Je je.. Nu va det inget skoj att blogga mer!

Ha det så gott / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards