♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Suss - 22 januari 2008 21:48

Fybubblan va jag är stolt över mig själv idag!

Jag gick upp kl o6:4o, packade min väska o käkade lite frukost sen tog jag bussen kl o7:36 och var framme på gymmet klockan o8:oo !

Solade, gick på bandet me inte så länge som jag brukar o sen gymma jag.

Fattar ni, jag klev upp så tidigt bara för att hinna gymma innan jobbet.

E fan chockad över att jag gjorde det, haha ! ; D

Började jobba klockan 11:oo, satt i kassan mazzza timmar. Sen gick jag på golvet, en dam som handlar hos oss börja snacka med mig som bara den. Så den sista stunden blev det inte så jätte mycket gjort. Kunde ju inte snäsa av henne bara sådär. Elakt ju.


När jag kom hem kände jag inte för nånting, så jag har ba suttit här. Käkade upp resten av min kina mat.. Mums'

Kollade lite på " I huvudet på Carolina Gynning". Men det va inte så skoj idag. Hade ingen lust med tv idag heller såe...


Min pappa är nog den pratigaste människan jag känner ! Hejjegud'

Han tjötar höl i hövvet på meej.

Just nu sitter han o läser upp sina sms för mig,

som man inte ens fattar vad som menas. Helt jävla osammanhängande!

Mupp. Sluta messa om du inte kan göra dig förstådd.


Attans också! Nu stänger dom snart igen sopnedkasten. Morr'

Då blir man tvungen att klä på sig för att gå ut me skräpet.

Som om det inte var nog så jobbigt att orka ta skräp påsen och ta ut den i svalen. Hahah ; D Nevars, men ni måste erkänna att de e inge kul ?


Imorgon börjar man inte lika tidigt så jag hinner till gymmet i lugn och ro.

Snart e det heeelg. Min lediga helg dessutom ! : D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag tänker banne mig inte sitta hemma o ruttna. Är så rastlös va! Funderar på att åka till Lilla Edet o hälsa på "Lingon sylt". En tjej som bodde hemma hos oss när vi var små.

Hon var som en syster. . : ) Kanske även träffar kusinen(erna).


Fick min lönespec idag, ooooh den kom med glada nyheter! : D

Blev lite paff där faktiskt. Det var 2tusen mer än jag räknat med.

Kanske man äntligen kan få målat eller tapetserat i sovrummet.

Eller ska jag börja med hallen? Har inte riktigt bestämt mig.

Helst av allt skulle jag vilja flytta. Till en annan myyysig lägenhet.

Alla verkar flytta nu. Jag vill mää !

Inte jätte långt bort, vill fortfarande bo runt gbg området.

Men bort härifrån. Det händer så mycket skit här uppe nu för tiden.


Ne, nu ska jag gö nånting annat. Kaaanske sova ?

Eller ta mig ett bad.


God natt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards