♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Suss - 23 januari 2008 21:36

Färdig jobbat för idag! 

Jag fick äran att göra ett par semlor, blev faktiskt fina.

Det roligaste var när jag upptäckte att jag glömt pudra florsocker på dom.

Haha ! ; D  Men dom blev säkert goda iaf.


Mamma & syrrorna var uppe idag och lämnade en tv till mig.

Så nu har jag tv i sovrummet, men ingen anten sladd.

Får införskaffa det inom kort. Fast iofs skulle jag kunna dra sladden i vardagsrummet till sovrummet. Men då kan inte pappa se på tv när han e här o sover över. Heheh.

» Att den där familjen inte bara kan sluta! Ge er av! : /


Usch va hemskt, jag känner mig senil. 2o år och senil. Det funkar ju inte.

Jag kommer inte ihåg någonting längre känns det som.

Jag måste träna mitt minne, säger mormor !

Får väl läsa klart min bok o börja lösa korsord eller någonting. Heheh

Någon som har tips hur man kan göra ?


•»  Lifehouse - Everything



Imorgon ska jag iaf sticka iväg till gymmet, sola & träna sig lite.

Måste f*n sätta igång på allvar. Stör mig som bara den på den lilla magen jag fått. Tänker inte tollerera att den finns där! : / aldrig.


Dom har satt igång att fixa utsidan hos mig nu.

Lär man väl inte få sova sin skönhets sömn längre. Hehe

Stora maskiner som river upp marken osv. .

Men fint kommer det att bli !

Såg häromdan att i ett annat hus har dom en as fint inredd hiss.

Men i mitt hus har vi den äldsta modellen. Vafan gör dom inte ordning sånt för ?  Stör mig. Vill också ha sådär snyggt, med spegel o grejer.

FIXA ! : D


Idag stod det i tidningen om min granne, han som åkte in för mordet på Kristoffer. Han har erkänt mordet. Berättat hur han gjorde o allting. Han var drog påverkad, flera olika droger & alkohol. Jag kan inte fatta att han har gjort det. Men när droger & alkohol är inblandat så kan man ju inte vara säker. Det känns så overkligt..


Ne nu ska jag pilla in lite bra musik i mobilen så man har nåt att lyssna på gymmet imorgon ! : D


Ha det underbart. / S



•»  framtiden är ett oskrivet blad.

Av Suss - 23 januari 2008 15:34



jag är redan trött på det blonda håret.

•» fuck'

Av Suss - 23 januari 2008 15:19

..nu har jag lugnat ner mig lite.


Äntligen fick jag det där sms:et som jag väntat på i 2dagar!

Det hade varit välkommet lite tidigare,

så jag sluppit att fundera så mycket över massa onödigt.

•» Sluppit spekulera!

Men men nu har jag iaf fått det.

Det var ungefär som jag trodde. Hade velat att det stod något annat..


Whatever! Life goes on


Segat mig hela dagen o snart är det dags att traska till jobbet.

Jippie'


Detta tråkiga jävla vädret vi har i Sverige alltså.

Nu får det faktiskt sluta regna !

Läste min dagbok på lunarstorm förut,

rätt kul att läsa gamla saker.

Hade bland annat skrivit att det snöade, i mars!

Hoppas att våren kommer tidigare detta året.


En film som jag bara måste se ! The Notebook.

Syrran hittade en video med den på u tube.

En as fin låt var till, jag fällde en tår.

Allt jobbigt bara kom över mig. Känner mig lite lättare nu..


Ne nu ska jag sätta igång lite dunk o börja sminka mig!

Tänkte ev hinna upp till mormor och säga hej innan jobbet.


Adjö / S

Av Suss - 23 januari 2008 12:37

Tja.


Sov ända till halv tolv idag, jäkla latmask.

När man kommer upp får man se att det snöat lite grann ute,

knappt så att det ligger. Verkar vara lite mildare väder idag..

Känner mig inte alls på bra humör, det har sina osaker.

Fyfan va trött jag é på allting just nu ! USCH & FY


Vafan är det för jävla stil du kör ?

Jag e så förbannat trött på dessa killar.

Jag ger fan upp nu. Orkar inte mer.

Man mår ju bara dåligt psykiskt.


Och detta jävla utlånande av pengar när man själv inte ens har några.

När man får norpa från sparkontot. Hur fan kan ni ens med att fråga om att få låna då!? Jag fattar inte! Jävlafanskapvairriteradjagär'

Man MÅSTE prioritera när man vet att man inte har råd.

Ne då går man o lånar 2oo spänn köper upp dom på jävla skit o ber sen om att få låna lite till ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !


stick & brinn !



/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards