♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Suss - 28 januari 2008 23:04

Tjillevippen !


Har varit uppe sedan klockan åtta imorse, helt i onödan.

Kom iväg till gymmet runt elva, hade ingen lust alls !

Men jag åkte iaf, började med att sola och sedan att gå på bandet.

När jag traska där så kom jag på att det började ett mrl pass klockan tolv.

Bokade in mig på det o sen säger jag bara herreguud.

Mindes inte att det var så jobbigt c( :

..eller sååå jobbigt var det väl inte, men ganska ansträngande.

Kände att i början hade jag ingen som helst motorik.

Allting gick så jäkla fort ! c( : Men kul vare !

Kan lova att jag var inte den enda som svettades iaf ! phew'

Ska nog bestämma mig för att gå på det passet varje måndag.


Åkte hem och tog det lugnt ett par timmar, gjorde ordning mig osv..

Jobbade några timmar.


När jag kom hem var maten klar, muuums.

Trevligt att slippa äta ensam. Och att slippa laga maten ! c( :


Ne nu ska jag faktiskt ta och avsluta,

imorgon är det dags för att sätta igång med målningen i sovrummet!

Är ledig så jag tänkte faktiskt hinna på ett body pump pass också.


Ha de gott,natti natt ! / S

           


          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards