♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Suss - 29 januari 2008 21:43

Pappa fick väggen klar, nu är den Jätte svart ! c( : Porrit''

Jag hjälpte till, liiite iaf (a). 

Imorgon är det uppklistring av tapet.


Mamma kom upp som jag skrev, hade syrrorna med sig..

Hämtade upp mig o så åkte vi till Ikea.

Shoppade lite mer än dörr matta. Cant hjelp it (a). Det bara blev så.

Åkte vidare till skopunkten, syrrorna & jag förälskade oss i ett par jätte söta klackisar ! Jag e helt värdelös på klackisar, men dom var inte så höga.

Över till överskottsbolaget, fyndade strumpor o lite smått.

Sen åkte vi hem, shit va timmarna flyger iväg när man e ute sådär..


Ikväll har vi ätit gott & tvättat.

Ska strax ner o hämta det sista.


Imorgon tänkte jag mig över till gymmet, för idag hann jag inte.

Missade body pumpen ) : buhu''

Pappa ska som sagt slänga upp tapeten o sen börjar jag jobba..

Sen var den dagen också slut, tiden bara flyger iväg.

Känner mig jävligt stressad. Livet bara försvinner / :


Nu ska jag inte tjöta mer, ha de gött o godnatt / S

Av Suss - 29 januari 2008 11:30

Tjoflöjt.


Vaknade vid åtta, syrrorna hade försovit sig..

Slamra o höll på så att jag inte kunde sova vidare..

Skulle iofs upp vid nio, men iaf. En hel timme till kunde jag sovit.

Syrrorna kom iväg till slut. Pappa & jag traska ner till bo service och låna tapet bord. Egentligen måste man betala 5ookr i deposition! Men bara för min kvartetsvärd "känt" mig sen jag var liten så litar han på att det hittar tillbaka. Hehehe.. Annars så vet han vart jag jobbar ( ;

Pappa har slipat av väggen liten o strax ska han pensla hörnena.

Sen ska jag gå vild med rollern c( ; Wihoo''


Mamma kommer upp om nån timme eller två.

Kanske ska ta en sväng över till Ikea ( :

Inte för att jag har råd att åka dit men jag måste ha en dörrmatta !

Mamma skulle ändå ha stearin ljus sååe.


Syrrorna är nu i skolan och fixar & trixar lite.

Känns verkligen som att det kommer att bli bra,

det tar sin lilla tid & dom måste satsa lite själva !..


Jag bor inte längre ensam, jag är aldrig ensam nu för tiden.

Känns både trevligt och lite jobbigt.

4 pers i en mini 2a, det börjar kännas nu.

3 pers i min 18o säng ! / :

Det är bara tillfälligt men ändå. Det måste lösa sig snart.


Jag borde väl inte skriva om sånt här i min blogg,

men det struntar jag i just nu.

Det är Min blogg, mina tankar & funderingar.


Har inte sååå farligt med träningsvärk idag faktiskt ( : göff''

Ikväll blir det lite body pump med Sofie.

Då lär jag väl känna av från igår, hehe..


Ne nu ska jag kika in i sovrummet och se hur det går för papps !

Puss o färg / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards