♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Suss - 31 januari 2008 23:14

Jag är så jävla nöjd !

Mitt sovrum ser inte längre ut som ett sjukhusrum ! : D

Det är svart svart svart & lite silver, jag är helt förälskad i det.

Trodde inte jag skulle bli så nöjd !

Det är synd att man inte tillbringar fler timmar där...


Pappa har målat & tapetserat mitt sovrum på 2dagar.

Han e så duktig ! Han kan så himla mycket ! c( :

Lagat mat i flera dagar har han också gjort

plus att han har diskat & damsugit !

Tack tack tack för din hjälp.


Igår hände det inte mycket... Skippade gymmet / :

Gick dit idag.

Fick en fet jävla el räkning som inte alls var speciellt välkommen !

8oo fucking spänn !! Blev as förbannad.

För det är inte Jag som skapat denna feta räkning.

Utan det är tack vare att mina systrar varit här och utnyttjat ström till denna burk som jag sitter vid Nu. Även haft tv;n på !

Okey att jag också använder ström, men jag är inte hemma på dagarna oftast. Nån timme eller två på kvällen kan fan inte dra så mycket !

Je je whatever. Den måste betalas.


Tjaa, vad har mer hänt.

Jag är lite smått trött på att ha familjen inneboende..

Jag är en sån person som måste få vara för sig själv ibland.

När får jag det ? Aldrig !  / :


Mötte Nadja i A.c idag efter att jag varit på gymmet.

Hon färgade & klippte lugg.

Jag blev helt frälst i frillan som frisören hade, vill också ha så !

Frågade vad det skulle kosta att fixa sån färg,

skulle fan gå på typ 15oo spänn sammanlagt.

Frågade frisören där jag jobbar hon skulle ta 7oo ! Värsta skillnaden.

Är allt lite sugen, men jag får nog vänta tills nästa månad.

Har köpt alldeles för mycket denna månaden..


Ajaa, men nu måste jag nog avsluta.

Klockan tickar iväg och jag hade tänkt mig fixa lite grejer imorgon innan jobbet. Eventuellt åka över till gymmet..


Två saker till bara !

Igår var det rån på Nordea banken ner i A.c !

Det är fanimej inte klokt. Inte konstigt att man är nojjig !! / :


Idag kom det snöblask, så ääääckligt !

Kan snön inte ligga så behöver den inte komma heller. Usch !


Godnatt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards