♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Suss - 1 februari 2008 22:01

Det är fan inte lätt att gå i motvind i en uppförsbacke ska ni veta!

Jag höll på att bli skogstokig !!

Kändes som man aldrig skulle komma fram. Idiotväder''

Nu får det sluta regna & storma hela jävla tiden !!


Kom 5-1o minuter försent till jobbet förut.

Skit bussar som åker precis som dom vill ! MORR''

Fick värsta ångesten och tänkte gå till jobbet från Lövgärdet istället.

Men det hade tagit minst lika lång tid som att vänta på bussen.

Usch jag avskyr att komma försent, kommer aldrig försent till jobbet!


Allt gick fint annars, måste säga att det känns hur bra som helst med den nya chefen. Även dom nya kollegorna! ( :

Det både märks och känns att det börjar bli bättre i butiken nu.

Man blir glad & stolt när kunderna kommer och varor som dom bett om ett par dagar tidigare finns där ! Dom blir så glada !

Det är nästan lite som ett barn som får en klubba ! Hahah..


Imorgon blir det jobba från kvart över åtta till kvart över sex.

Efter det ska jag till Nadja och hämta sängram, sängbord & en byrå.

Värsta sjyst, jag får alltihop. Egentligen ville hon sälja sängramen..

Sen är det typ dags att nana sig igen eftersom man ska jobba på söndag också.

Jag e rastlös, vill ju göra nåt skoj. Nadja e me rastlös, men hon ska också jobba imorgon. Tiiiiidigt ! / :

Trist att jobba helger. Suck''  Men det är goa pengar !


Ne nu ska jag avsluta, syrrorna ska få kolla lite innan det är dags att stänga av! Ha de så braigt / S

Av Suss - 1 februari 2008 14:50

Så var det fredag!

Vaknade vid tio halv elva, vaknade till.

Kollade på våra bästa år, sen vakna syrrorna.

Gjorde ordning oss och åkte till Nadja.

Vi har fikat med henne & nu tvingar hon oss att käka toast.

Bara för hon e hungrig c( : Hon äter ju för 2pers nu förtin. Heheh

Så gulli. Massa bebisar överallt nu !

Kollade på bilddagboken och där har hur många som helst bebbosar.

Jag lär väl få sitta i min lägenhetet ensam hela livet. Utan ungar ! / :

Finns inga lämpliga pappor c( :


Har fått Nadja´s fd sängram med sängbord till.

Plus att jag har fått låna ett par gardiner,

det var bra att hälsa på henne idag. Hihi

Trevligt att umgås med min Nadjo´s det var länge sen nu.

Måste bättra oss ! Saknar dajj <33


Ne nu ska jag käka toast!

Måste snart åka hemåt, börjar jobba klockan fyra.

Ha en trevlig fredag. Posshaj /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards