♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Suss - 14 februari 2008 00:15

Helt överskattat!

Varför kan man inte visa sin kärlek alla dom andra dagarna?

Löjligt.


Jag fick iaf en liten ros idag, det va gulligt tycker ja ( ;

Hade inte väntat mig någon.


Var nere på apoteket i förmiddags för mormor.

Dom är totalt hjärn döda där nere på vårt apotek!

Aldrig får man det man ska. Idioter!

Man kan ju iaf försöka vara lite hjälpsam. Men inte dom inte!

Blev till & med två vändor dit ner, pga att dom e så jäkla slöa!

Mormor fick ringt o klagat me så dom skulle ta ett snack med personalen där nere. Och det var minsann inte första gången dom fick klagomål!


Sen har jag bara vatt o jobbat...

Ska jobba helg me, vilket jag inte ser fram emot speciellt mycket.

(som vanligt)

Sen har jag lovat att jobba nästa helg med, åt en kollega.

Vi ska byta helg, så det blir dubbel helg för mig... suck.

Men det är iofs mitt egna val, men ändå... / :


Dagens rubriker i GT handlar om min granne som sitter inne för mord.

10 år för att ha mördat och torterat en människa. Det är inte klokt.

Är det allt?

Det är helt sjukt, hela jävla grejen. Kan inte fatta att det hänt ens.


Ne nu ska jag hoppa i säng, klockan e alldeles för mycket!

Gymmet imorn! Godnatt o hej / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards