♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Suss - 17 februari 2008 20:37

Äntligen är helgen över! Var inte så farligt som jag trodde.

Det är det egentligen aldrig. Jag bara överdriver. Haha

I fredags efter jobbet käkade vi tacos sen drog jag över till Pernilla som hade inflyttnings/födelsedags fest! Satt där o var tråkigast i stan typ.

Timmarna sprang iväg så lite kul var det iaf ( :

Kom i säng klockan två, tror ni jag var trött på morgonen eller?!

Hoppade upp ur sängen vid sju tiden, gääsp.

Hade jätte mycket att göra på jobbet. Så timmarna bara sprang iväg.

Efter jobbet käkade vi lite mat sen traska syrran och jag ner till fritidsgården. Jag babbla lite med en som jobbat där förut, som hade hoppat in extra. Hon e så gulli ( : Vi tittade på melodifestivalen där med.

Fan va grymma dom var, dom med pizza låten. Haha !

Dom kommer härifrån som jag bor. Lite fräckt faktiskt.

Sen traska vi hem, tittade på Se upp för dårarna. Inte världens bästa film men den var helt okeej. Kul ! ( :

Kom i säng sent, som vanligt och vaknade helt utmattad.

Måste fan sova ut någondag..

Det gick bra på jobbet idag med, en del att göra.

Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt, funderar skarpt på att lägga mig.



Fyfan va trött jag är på att bara förbannad jämt och ständigt.

Känns inte som att jag är något annat än arg.

Fast det är kanske inte så konstigt när man blir uppretad hela tiden.

Folk som går en på nerverna!!

Jag känner mig utmattad och jävligt trött, på det mesta.

Jävligt roligt liv man har. Not'


Ne nu orkar jag inte mer. Ha dt / S

» jag saknar dig !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards