♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Suss - 18 februari 2008 17:48

Hej hallå !

Idag har jag haft ledig från jobbet... Men inte fick man sova ut för det.

Moster ringde och väckte mig halv åtta och sa att chefen glömt sin nyckel så det var bara att traska ner snällt och lämna över den till honom.

Sen kunde man naturligtvis inte somna om igen, försökte verkligen men ikke!

Tog det lugnt, tittade på teve ett par timmar och sedan gjorde jag mig ordning lite senare.. Tog mig ett härligt bad osv... ( :

Väckte Staffan och bad honom åka med till staden, köpte mig en mascara.

Provade en annan sort denna gången, ska bli kul o se om den e  nåt o ha!

Hur skönt väder som helst ute idag! aaaah me like c( ;

När jag var hos mormor stod det 15 grader på termometern.

Sen har jag varit förbannad, igeeeen och inte velat gå hem.

Jag blir så trött, på allting. Jag vill inte vara med mer!

Har precis ätit ska få skjuts upp till Nadja nu, vara där några timmar..(?)


Vadå en på miljonen! En klassis från Motala var i gbg idag,

tror ni inte att jag såg honom bara för det !? c( : Hahah!

Världen e sååå liten ( ;


Ha de / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards