♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Suss - 22 februari 2008 16:44

Vaknade upp nio imorse, ringde ner till jobbet och talade om att jag inte alls mådde bra. Som tur var löste det sig så jag slapp gå ner. Mår verkligen inte bra idag. Har legat i sängen nästan hela dagen. Mölat choklad och druckit festis, eller ja Mer heter dom ju egentligen. Mådde lite bättre så jag satte mig här, känner mig rastlös men kroppen orkar ingenting. Det är inget kul att va sjuk. O så är man ledig i helgen, det var ju KUL! not.

Det är väl förjävligt att ens kompisar inte ska kunna prata med en bara för deras respektive, alltså den dom är tillsammans med. Jag fattar inte, hur orkar man leva i ett sånt förhållande. Kan inte låta bli att störa mig.

Hahahah min syster é knäpp! Sitter och tittar på en bild på våran hund och får tårar i ögonen bara för hon saknar honom. Sötunge! Ne nu känner jag att det är dags att bädda ner sig i sängen igen, känner mig alldels mör.


/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards