♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Suss - 28 februari 2008 22:13

Uppochhoppa! klockan sju vaknade jag, kunde inte somna om.. Gick upp runt halv åtta - åtta. Vid tio tiden eller nåt sånt så åkte pappa och jag iväg, solade på gymmet. Pappa fick roa sig själv inne på skroten medans jag gottade mig. Haha! Vi tog en kik inne på Jysk sen åkte vi till min optiker. Fixade nya linser som inte kommer förrens i mitten av nästa vecka. Suck. Varför kunde jag inte fått tummen ur och gjort det i förra veckan?! Då hade jag ju fått dom Nu. Åh! Innan jobbet vräkte jag i mig lite tacos med massa vitlöks dressing på. Det fick jag ju ångra sen. Skämdes som f*n när jag satt i kassan och stank vitlök. gulp'  Gööött! Det ordnade sig i helgen, jag fick byta. Så jag blir ledig denna helgen med och sen får jag jobba två helger i rad. Hoppas det är värt det bara. Men det tror jag nog! Tjej helg! wihoo'  När jag kom hem lagade jag chicken a la king. Muums. Blev jätte gott! Ne nu blev det tråkigt att blogga, dags att stänga ner dessutom.


Godnattens / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards