♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under februari 2008

Av Suss - 10 februari 2008 15:26

I fredags efter jobbet fick jag fixa skjuts åt min mamma och hämta upp henne. Samtidigt ringer Nadja o är jätte ledsen. Fan va trött jag e på kaos artade fredagar, helger över huvudtaget. Alltid är det något.

Mamma såg inte klok ut gick omkring med orange foppa tofflor, röda mjukis brallor, en lila morgon rock och en vit jacka över. In i statoil för att inhandla något. Killen i kassan tjöta med henne o säger att hon har ganska snygg outfit mot dom andra som kommer in ibland. HA HA HA. Fatta va pinsamt!

Sen mötte jag Nadja, vi fick skjuts hem till henne.. Och där har vi befunnit oss hela helgen. Vi var hemma hos henne vid elva, tjöta kolla tv.. Somnade inte förrens halv tre eller nåt tror jag..

Lördagen slappa vi lite i sängen, käka frukost o sen satte vi igång o storstäda! Fan va fint det blev.. Duschade o tog en promenad upp till affären och handlade lite inför kvällen. Tjejorna kom runt fem sex. Klockan sex började bingo lotto. Vi hade 7 st lotter sammanlagt men inte fan vann vi nåt för det! Jäkla kärring bingo! Kollade melodifestivalen & sedan Titanic. Dom andra tjejerna åkte hem vid tio elva eller nåt sånt.. Nadja somna en stund innan Titanic va slut, där låg jag ensam o titta. Och messa c( :

Tur att jag har min älskade mobil telefon, hahah !

Fyfan va vi tjockat oss hela helgen, mår illa och har dåligt samvete.

Har inte kunnat träna på över en vecka o bara ätit massa gottit. fyy


Ne nu ska jag avsluta, kanske ska åka me pappa & syrran till Lilla edet.

Hämta en moppe. Förresten så har pappa & jag köpt en bil c( :

Ska bara fixas lite sen blir det övningköra för hela pengen! Hah


Ha de gott / S





Jag vill också vara käär ) :

Av Suss - 7 februari 2008 22:54

Inget speciellt att blogga om idag.

Ska ta och hoppa i säng nu !


Staffan är en svikare ! c( :


Godnatt / S

Av Suss - 7 februari 2008 12:26

Ne nu e jag avis på Fis nya tränings skor ! c( :

Såna fräcka vill jag me ha !


Igår hände detta ;

Mamma kom upp för att mormor moster & mamma skulle på begraving.

Pappa, syster Sofia & jag lånade mamma´s bil.

Jag övningskörde till Rusta, handlade tapeter till hallen.

Tänkte att det var lika bra innan dom tar slut.

Dom jävlarna försökte lura mig på 60 spänn! Men ikke ! c( :

Sen jobbade jag några få timmar...

Usch jag har haft så ont bak i svanken dom senaste dagarna, vet inte varför.

Staffan säger att det är ländryggen, att jag typ e otränad eller nåt. Hmz.

Har slarvat med gymmet en vecka tillbaka, fy mig !

Men jag har faktiskt inte mått så bra.. Hade ju bara blivit värre då ? Ir ?

På kvällen käkade vi lite sen tvinga jag med Staffan på en promenad i regnet. Syster Viktoria hängde med ett varv också..

Fy bubblan va kallt det var när regnet piska mot ansiktet, måste varit minus ute också för en liten stund kom det små flingor... / :


Ne nu ska jag hoppa in i duschen !

Solen skiner för en gångs skull o jag tänkte ta mig en promenad till A.c för att köpa en bingo lott tills på lördag. Hahah ! Vi ska ha tjejkväll hemma hos Nadja.

Nästan alla mina vänninor är gravida nu för tiden så då får man göra såna där "kärring" grejer... HA HA HA ! c( ;

Kan va skönt o ta det lite lugnt, funderat på om jag ska bli nykterist.

Ingen som festar nu för tiden ändå..


Snart är det alla hjärtans dag,

en av årets mest deprimerande dagar.. / :

(enligt mig)


Ha de gött / S

Av Suss - 5 februari 2008 23:03

Vaknade inatt av att jag mådde så förbannat illa !

Gick upp o tog lite vatten, mellan landa vid toaletten, trodde jag skulle kräkas men det blev inge me det. Skönt de!

Drack lite mer vatten, ställde en spann breve sängen o somnade om.

Usch, jag vet inte vad där är för konstigt med mig.

Typ ont här o där och mår illa då och då.. Lite hövve värk ibland.

Känns som att jag ska bli jätte sjuk, men det vill inte bryta ut / :

Jag har inte tid att bli sjuk nu !

Skulle bara skriva tre rader sa jag till syster, men det blev visst lite mer.

Idag har jag bara jobbat.. 11.oo - 2o.15

Bakat en himla massa semlor ! Kunderna slogs nästan om dom ! Hejjegud''

Ne nu ska jag bädda ner mig, det är en dag imorgon också.

Puss hej / S

P.s Jag åt en halv semla efter maten när jag kom hem.

När jag ätit den andra halvan, imorgon så är det den sista för i år.

Måste fan hålla mig till nyttigare saker & träna gärnet ! / :

Hejdå!

Av Suss - 4 februari 2008 23:15

I förmiddags åkte pappa & jag till A.c fixa o trixa lite...

Kom nästan bara innanför dörren så ringde Nadja ( :

Åkte till A.c och mötte henne.

Medans jag stod där o väntade på henne så ringde Staffan o fråga vad jag gjorde i A.c Jag hade då nästan precis innan skrivit ett sms att jag skulle möta Nadja o fattade inte varför han frågade det. Han stod någonstans där vid bussarna o spanade på mig. Jag kunde inte se honom. Usch jag tycker inte om sånt där när folk ser mig och jag inte dom c( : Obehagligt!

Åkte med Nadja till hennes mamma o gratta henne, tog en liten fika.

Sen stack vi hem till Nadja. Nadja fixa taco paj, mums !

Synd bara att jag började må illa efteråt / :

Medans Nadja hackade grönsaker hörde vi glass bilen någonstans och fick för oss att vi skulle ringa o kolla när glass bilen kommer och vart!?

Snubben som svara sa att den kommer på fredagar / :

Hur fan kunde vi då höra den idag ?! jävligt skumt.

Syster Viktoria kom o hälsade på sen med..

Nu tänkte jag lägga mig. Mår illa & är trööött !

Godnattens /S

Av Suss - 3 februari 2008 21:47

Jag e trött, därav mitt konstiga blogg inlägg.


Adjö /

Av Suss - 3 februari 2008 21:42

Så var det söndag och helgen var över !

Jag är så förbannat trött så jag vill bara skriiiiika !

Har ont över allt och ingenstans känns det som.

Igår hämtade vi säng ramen från Nadja som jag skulle få.

Jag blev kvar hos Nadja, fika och tjööta lite.

Syrran, Viktoria kom lite senare också ( :

På väg hem så såg vi att det snöat som f*****n !

Vi hade inte märkt någonting när vi suttit o tjötat..

Blev as paffa när vi kom ut ur porten.

Var hemma strax innan två eller nåt. Oups''

Idag har jag bara jobbat. Dagen har gått så j*vla långsamt !

Och jag har haft så himla ont i axlar & rygg så jag inte vetat vart jag

skulle ta vägen ! Ville bara grina !! / :

Ne nu ska jag dippa grönsaker och titta på teve,

sen blir det sängen ! Zzz

Godnatt / S

Av Suss - 1 februari 2008 22:01

Det är fan inte lätt att gå i motvind i en uppförsbacke ska ni veta!

Jag höll på att bli skogstokig !!

Kändes som man aldrig skulle komma fram. Idiotväder''

Nu får det sluta regna & storma hela jävla tiden !!


Kom 5-1o minuter försent till jobbet förut.

Skit bussar som åker precis som dom vill ! MORR''

Fick värsta ångesten och tänkte gå till jobbet från Lövgärdet istället.

Men det hade tagit minst lika lång tid som att vänta på bussen.

Usch jag avskyr att komma försent, kommer aldrig försent till jobbet!


Allt gick fint annars, måste säga att det känns hur bra som helst med den nya chefen. Även dom nya kollegorna! ( :

Det både märks och känns att det börjar bli bättre i butiken nu.

Man blir glad & stolt när kunderna kommer och varor som dom bett om ett par dagar tidigare finns där ! Dom blir så glada !

Det är nästan lite som ett barn som får en klubba ! Hahah..


Imorgon blir det jobba från kvart över åtta till kvart över sex.

Efter det ska jag till Nadja och hämta sängram, sängbord & en byrå.

Värsta sjyst, jag får alltihop. Egentligen ville hon sälja sängramen..

Sen är det typ dags att nana sig igen eftersom man ska jobba på söndag också.

Jag e rastlös, vill ju göra nåt skoj. Nadja e me rastlös, men hon ska också jobba imorgon. Tiiiiidigt ! / :

Trist att jobba helger. Suck''  Men det är goa pengar !


Ne nu ska jag avsluta, syrrorna ska få kolla lite innan det är dags att stänga av! Ha de så braigt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards