♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Suss - 4 mars 2008 22:38

Hej jag heter Susanne och jobbar på Ica ( :

GAAAAAAAH känner mig verkligen sån idag, jobbat sedan klockan elva till åtta. När klockan var fem och de andra fick gå hem ville jag verkligen också gå hem,kände mig helt död. Jätte trött och frusen. Frusit hela jäkla dan. Blir tokig på dom där dörrarna som står öppna. Jäkla banan folk som bråkar med mig varenda jäkla dag man sitter i kassan. En mogen banan e inte en banan med lite rispor eller en liten brun fläck på! Eller så kan man ju komma med en hel påse bananer och en endaste i hela påsen är brun o så vill man ha alla för halva priser! Nu har vi iaf löst detta lilla banan problem. Äntligen! Folk tror dom kan få saker och ting gratis? Hade en massa jag ville skriva om men huvudet känns alldeles tomt. Är trött somnar när som helst. Imorgon börjar jag inte förrens klockan fem, ska åka iväg och hämta mina linser som jag egentligen inte har råd med... Sen ska jag nog hjälpa pappa med hallen lite, den är inte riktigt som den ska va just nu. Heh! Blir nog bra när det är klart. Godnattens / S



S a k n a r ( ? )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards