♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Suss - 14 mars 2008 14:09

Jag känner mig trött & hängig precis hela tiden. Är det något virus eller är det bara det vädret som gör en så trött?! Jag orkar inte mer av det iaf, nu vill jag ha sol, varmt & gott. Massa promenader & glass på utsiktsplatsen! Jag hatar räkningar, dom bara dimper ner & själ alla mina pengar. Nu fick jag en el räkning på över fyrahundra spänn, IGEN! Det kan ju inte stämma?! eller? Tog en promenad med ena syster igårkväll och andra syster idag. Helt underbart väder var det idag, solen värmde mot ryggen. Det är ju inte gö varmt men varmare än vanligt. Har fortfarande inte införskaffat mig någon termometer så jag vet inte hur många grader det var, men skönt var det iaf! Sådetså. Gymmet har jag helt förträngt den senaste eeeh typ, månaden? Varför ska det vara så j'vla svårt att komma tillbaka efter man varit sjuk? Tror jag fått magkatarr nu igen. suck' Vad ska man göra åt detta eländiga liv man har. Det leder ingenstans, står bara och stampar på samma ställe hela tiden. Kan inte bara den äckliga häxan försvinna ut vårat liv och den där idiot psykopaten med för den delen!! go away! Nu behöver jag hoppa in i duschen och börja göra mig ordning för sen är det dags att traska iväg till jobbet några timmar.


Adjö / Susanne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards