♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Suss - 19 mars 2008 15:55

Hela dagen igår blev helt katastrof!

Fick springa upp till mormor på morgonen och lämna moster´s nycklar som jag missade att lämna häromdan efter vi hade passat lill kusinen. När jag kommer hem tittar jag på våra bästa år, latar mig lite. Får för mig att jag ska titta på mitt schema lite. När jag väl hittar det ser jag att jag börjar klockan elva! Klockan var då två minuter i elva! Fick paniiiik! Ringde ner till jobbet o talade om hur det låg till och att jag kommer alldeles strax. Slängde på mig lite kläder, lite mascara och rusade iväg! Snackade lite med chefen, då talar han om för mig att min dröm häromdan stämde. Fick en klump i magen o mådde skit på det. Fan! Fattar inte huuur det kan bli så?! Vad gör man för fel? Går ut och ställer mig i kassan, kan inte sluta tänka på det. Gaah! Har en kund kommer på strax efter att det var något som inte stämde, nu hade jag gjort det "medvetet". Fick så ont i magen så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Det visade sig stämma. Fanfanfan! Kände mig dummar än jag nånsin gjort. Klumpen i magen släppte inte på hela kvällen. Kände mig allmänt dämpad, ledsen & deprimerad.

( Fick en bukett med tulpaner av min "beundrare". Han tyckte att det var kul att se mig i kassan för en gångs skull och tyckte jag skulle ha dom. Piiinsamt, men snällt av honom ( : Hihii. <<Det skulle hans fru veta om>> )


Idag åkte syrrorna iväg till Motala. Dumma ungar! Visst kan det väl bli lite skönt att få vara ensam. Men ne fy. Gillar inte att ni åkt dit. Hrrmf' Men ni e väl tillbaka snart. Hih. Pappa och jag åkte iväg till Ikea, Biltema & A.c Handlade lite grann. Mormor fick hemhandlat lite också. Man får ju hjälpa till när man kan.


På hemvägen ringde jag jobbet och kolla så att jag börja som vanligt. Det är lite ändringar nu när det är påsk helg o sådär..Blir osäker. Kan inte lära mig det förbaskade schemat! Fick glada nyheter. Insidenten igår hade ordnat sig! Ärliga människor är bra! ( :


Ne nu ska jag fixa lite mat snabbt innan det är dags att traska iväg!

Puss å kram / Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards