♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Suss - 4 maj 2008 21:01

Har bara jobbat idag.. suck'

Tiden gick skapligt fort ändå.. Men det var så himlaaa gott väder ute,

hade ju hellre velat vara ute å ränna omkring ( :


Sitter alldeles ensam hemma nu å tittar på det där sannings programmet på 5an. Shit de e helt sjukt ju! Stackars säger jag bara.

Att man ens går med på att vara med i ett sådant program. sjukt!


Tänkte bara uppdatera lite..

Imorgon blir det att traska ner till jobbet halv åtta för att gå på möte.

Mmmmkul !

Sen börjar jag inte förrens klockan fem...

Mamma ville jag skulle åka med henne till Lerum/Floda..

Så jag får väl göra det ( : Blir ingen sovmorgon för mig inte.

Tänkte gått på ett pass på gymmet egentligen, men.. / :
Faaan, jag bara skjuter upp det där med att träna hela tiden.

Blir så sne på mig själv!

Varför ska det vara så svårt att komma tillbaka när man inte kunnat träna.


Usch, trivs inte med mig själv längre. Jag måste!!

Men hur göör man? / :


Puss å hej /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards