♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Suss - 7 maj 2008 12:18

Vill vara käär,

vill ha den där pirrkänslan i magen som man bara har då.

Jag e trött på att vara ensam.

Varför kan jag aldrig träffa en kille som vill samma sak som mig?

stor suck'


Igår var Nadja å jag och klippte oss, 2 för 1. 190 spänn var, jäkligt billigt!

Blev nööjd.

Hon kunde inte riktigt klippa så som jag försökte förklara,

men det blev bra iaf !

Ska man bara kunna få det att se bra ut idag med.. / :


Efter klippningen åkte syster Sofia, Nadja å jag till stan.

Letade present ( ; Hittade den perfekta !

Efter mycket letande och frågande..

Köpte mig en ögonskugga me, nu får det vara slut med massa grejor till mig själv denna månaden ! c( : Hih

Ska ut på lördag, födelsedagsfirande vankas!

"Fiis" fyller år !  

Hittade ett par as söta skor, vill vill vill ha dom.

Men dom e as svåra att gå i. Känns rätt onödigt då.

Höga klackar e inte riktigt min grej / : 


Drömde gö mycket i natt.

Inget jätte intressant att skriva om men..

Vaknat ett antal gånger av att jag har armen ovanför huvudet,

och den Sover !

Fyfan va äckligt det är när man inte känner sin egna arm !

Surrar å e alldeles konstigt i fingrarna på mig än.


Det är himla fint väder ute idag,

tänkte cyklat över till gymmet.

Men jag har fått halsont igen å känner mig mör i kroppen ) :

Så det vågar jag inte.

Tänkte gå ut å ta en promenad istället, sola lite kanske?

Inte heller så bra när man e förkyld men jag orkar inte sitta inne !

 Usch känner mig så fläskig å äcklig ! | :

Vill verkligen sätta igång med träningen men jag blir ju bara sjuk hela tin !!

suck''


Ne nu ska jag ta å slita mig från dator,

ha det gott i det underbara vädret !


Puss puss /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards