♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Suss - 8 maj 2008 11:54

Igår blev det en skapligt lång promenad med syster yster.

Först runt sjön, stannade till vid bryggan å sola en stund.

Huuuuur skönt som helst! ( :
Kändes nästan som man låg vid havet när man blundade.

Men när man titta upp så var man vara vid den sunkiga sjön. .

Promenerade vidare runt R.bergen

Vidare hem till mig, där jag gjorde mig ordning för jobbet..

Tiden gick fort, kanske för att jag sov ganska länge.

Vet inte vad det är med mig, är så trött hela tiden! / :

Jobbade de få timmar jag jobbar.. Gick skapligt fort.

När jag slutat så stod Bella och väntade på mig.

Vi promenerade upp till mig å lämnade av det jag handlat,

sen tog vi en promenad runt sjön. Snacka om allt möjligt.

Himla trevlig å gó tjej ! ( :
Tog ett halvt varv runt R.bergen också..

Satt utanför henne å tjöta en stund, plötsligt var klockan tio !

Hennes kille ringde å efterlyste henne, hehe.

Jag tog en sväng upp till pappa, käkade nudlar å tjöta en stund.

Svängde förbi mamma & mormor en sväng också.

Åt nudlar & knäcke macka med mamma. Heheh  *tjockiis* ^^

Pratade å pratade.. Klockan blev halv tolv.

Då var det dags att traska hem å krypa ner i den stora sängen alldeles ensam.

Kikade på teve till klockan ett sen slocknade jag så skönt.

Drömde som vanligt Massoor!

Bland annat att min kusin hade tagit körkort ( :

Undra om hon har det eller om det bara var nåt hitte på? Heheh.

Sen drömde jag om någon kille,men är inte helt säker på vem det var. Hmm

Vaknade strax innan elva.. Va Tvungen att vakna till liv.

Kan ju inte ligga å sova bort hela dagen..

Börjar jobba klockan fyra idag.. suck''

Tänkte gått ut å gjort nåt med syster men hon mådde inte så bra sa hon..

Den andra syster ystern har rymt till Frölunda med sin boyfriend.

Nadja hon har rymt till Ullared med sina mostrar hon.. )  : 


Himla gott att det är så fint väder ute, man känner sig liiite gladare iaf.



Vill fortfarande vara kääär !


Dags att duscha av sig å göra sig ordning lite kanske ?

Adjö /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards