♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Suss - 18 maj 2008 14:32

Tjingeling, tänkte berätta lite om hur min lördag var.
Jag sov till halv tre, segade mig som bara den.
Sen kom syrran & Råbin. Dom lurade mig till att hänga med o köpa pizza.

Mötte den andra syrran nere vid affären..

Tog med oss pizza hem till mig, käka den o sega en stund till.

Sen knalla jag ner till fritidsgården o tjötade med Annika i 2timmar.

Vi gjorde en god gärning. Släckte en eld! c( :
Det var en tant som kom å knacka på dörren strax innan stängning.

Vi kollade upp hur mycket det brann sen knalla vi ner o hämtade hinkar med vatten som vi sedan öste över.. Duuktiga vi e va c( ;

Vem faan är det som går runt här o leker pyroman?!

Det är 3e gången på en vecka som det brinner.

Dom andra gångerna har det tyvärr hunnit ta sig mer.

Varför gör man så?!  Muppar.

Sen gick jag upp till pappa en sväng å tjöta..

Vidare till svalen breve, på en liten fest..

Knallade hem å la mig vid ett-två tiden... Zzzznark

Sov som en liten prinsessa.

Drömde om BLOMMOR i natt. Jävla blommor. GAAH

Mina drömmar är så konstiga ibland så det finns inte. Hahah


Idag dårå,

vaknade vid tolv tiden..

Klädde på mig å gick till affärn. Köpte mig lite frallor å juice.

Sen tänkte jag städat & tvättat men så ringde morbror å fråga om jag kunde  vara barnvakt åt kusinerna nåra timmar..

Syster å jag ska åka dit sen om ett tag..

Så det blev inget med att varken städa eller tvätta idag heller..

Får ta det i veckan istället.../ :
Jobbigt läge bara att underkläderna börjar ta slut. Ehrm


Ne nu ska jag ta på mig lite kläder,

sen är det snart dags att åka iväg till Mölnlycke !


Byebye /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards