♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Suss - 23 maj 2008 22:36

Jag städade näästan klart, sen gjorde jag mig ordning lite snabbt och åkte med mamma på lite ärenden... Handla lite o så..

Sen hörde Nadja av sig, mötte upp henne vid Bäckebol och åkte in till stan. Har nog aldrig tagit så lång tid in till stan. Jäkla buss. Den tar vi aldrig igen, speciellt inte vid rusningstid. Morrr

Vi hann bara vara i stan knappt en timme tror jag.
Nadja åt lite mat och vi köpte oss varsin mascara sen bar det av hemåt.

Mötte syrrorna och råbin. Handlade mat och sen åkte vi till pappa.

Vi åt grillat.. Mmmums!

Sen knalla jag hemåt, ska träffa Staffan en sväng om inte klockan tickar iväg för mycket innan han hör av sig. Måste lägga mig snart eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Litar inte riktigt på att jag orkar upp / :


Ne nu får Staffan allt höra av sig innan jag somnar. Znark''


Adjö/ Suss

Av Suss - 23 maj 2008 12:22

Slet mig från sängen o satte igång att städa !
Började med disken, sen gick det andra av sig självt.
Damma , dammsuga, tvätta golv..

Nu har jag bara badrummet, plocka in kläder i garderoben och torka av kvar.

Sen va de klarttt! ( :
Varför ska det vara så svårt att bara ta tag i att städa?
Jo för att det är så trååkigt och jag ärlat.

Satt och tänkte på det på jobbet häromdan,
tänk om man blir blind, o så har man inte tagit vara på allt man kan se.

Får ju panik när jag tänker på det.
Tänk om man en dag inte kan se. Jag vill ut och se världen !
Eller iaf något annat än kunderna på jobbet... / :

Drömde om massa killar i natt. Jäkla skum dröm.

Undra om drömmar har någon mening?,
känns som jag skrivit detta innan. Hahahah c( :
Men jag undrar faktiskt det. Har dom någon mening?

Ne nu får jag väl sätta igång igen så jag blir klar!
Tänkte åka över till gymmet och kaaanske träna, iaf sola ! c( :

Så nu får jag sätta igång !!
Tjingeling /Susanne



En av sommarens hetaste låtar; Kate Ryan - Ela ela

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards