♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Suss - 10 juni 2008 11:55

Nu har jag lite tid över att skriva om lördagen.

Jag arbetade från halv nio till kvart över sex.

Arbetskamraterna & chefen kom dit vid stängning..

Vi knäckte lite öl & cider inne i lunch rummet...

Vi var vid Liseberg vid halv nio tror jag.. Köpte fem kampen häfte och sen landade vi inne på Tyrolen, där hann vi bara med en öl sen var vi tvugna att börja spela eftesom Liseberg skulle stänga elva!

Alla var jätte duktiga på spelen. Gissa vem som vann?

JAAAAAAAAAAAAAG : D


Iofs bara ett endaste poäng över "Danel", men jag vann !! : D

Fatta att jag blev glad ! Hela kvällen var räddad, haha!


Den som vann fick bestämma en åk attraktion som vi skulle åka.

Men det var inte alla som åkte : (

Det blev lite brottom eftersom Lisse skulle stänga om en kvart när vi va klara. Jag & "Danel" valde höjdskräcken! : 9

Vi fick ett extra åk. Så j*kla kuuuwl!


Efter Lisse tog nåra bil & nåra promenerade ner till Avenyn.

Jag hade sååå ont i fötterna av mina nya skor,

men det var bara att knipa igen å se glad ut : D

Vi blev bjudna på Burger King. Vi skulle egentligen ätit på Lisse men det hann vi ju inte... / : Blev lite kort om tid.

Sen drog arbetskamraterna och vi andra gick bort till Dancing Dingo.

Alla var helt mätta och sega. Slank ner lite o dricka sen åkte vi hem.

Hann säga hej till Daviiid innan vi åkte iaf : )

Jag traska hem och dom andra gick till Landeruparna och spela Guitar Hero.

Jag skulle ju upp och jobba dagen efter och skulle egentligen inte varit ute så länge men det gick bra ändå. Drack såpass lugnt & lite så jag mådde prima när jag vakna ! : D       De gillar vi.



Tja, var det nåt mer jag skulle berätta om?




Igår var jag ledig. Åkte till gymmet och körde att MRL pass.

Herreguuud va jobbigt det var och jag kände mig alldeles vimsig.

Dom andra hade ju änna gjort det där ett par ggr om man säger så.

Jag kände mig alldeles bortkommen men det gick bra ändå : D

Efter det åkte jag till graviid-Nadja. Umgåsades lite o såå..

Hon tror att hon fick värkar, jag blev helt nervööös : D hihi !

Nu är det ca 2 veckor kvar tills bebisen kommer ut..

Sen åkte jag hem till pappa och käka maat.

Syrrorna, Råååbin & Toniii hängde med hem till mig sen,

jag skulle tvättat MEN någon hade tjuvat min ena tvättmaskin & den andra maskinen var trasig !! Det är min vanliga tur med tvättstugan.

Jag flippar över. Jag tvättar inte så ofta men när jag väl ska gö de så är det alltid något Fel! Jag som verkligen behövde tvätta ! / :
Vi hängde hemma hos mig en stund iaf.. Sen åkte Rååbin & Tonii iväg en sväng. Syrrorna och jag blev sugna på något så vi åkte till affärn.

När vi va klara där mötte vi upp grabbarna och åkte hem till mig igen.

Syster Sofiiia färgade min utväxt och syster Viktoria färgade sina ögonbryn som blev jääätte mörka : P hihi!!


Plötsligt var klockan tolv och det var dags att nana sig!


Vaknade elva idag, hade ställt klockan på tidigare men som vanligt kunde jag inte vakna !! Helt seg och ont i kroppen.

Det är MRL passet igår känns i kroppen idag om man säger så ; D


Nu måste jag äta lite frukost, sen måste jag göra mig ordning för jobbet.

Börjar halv två idag serni.


Ha det gott! /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards