♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Suss - 13 juni 2008 15:34

Nu har jag gjort det igeen. Kunde inte hålla mig när det var så billigt!

Köpte 2 vindjackor. Likadana fast olika färger (a).. Iofs va de olika storlekar också. Men annars så e det samma typ.  Sccch säg itte till nån''


Umgåsades med Nadja en stund, skulle egentligen hängt med henne hem men tiden gick så fort...


Nu har jag precis slängt ihop en tonfisk sallad som jag ska vräka i mig!

Ha det så wunderbart !!


/Susanne



~ Sara Bareilles - Love song

~ Nickelback - Rockstar

~ Kick - Fest hos mig (sommar plåga)

Av Suss - 13 juni 2008 11:53

Ska snart åka till A.c och möta Nadjaaa ( :
Vet itte va vi ska gö men..
Måste ju passa på att kika på "sockismagen" innan bebisen tittar ut!

Nu är det bannemej inte många dar kvar. Fatta att det gått 9 månader! Gosch!


Syrrans kompis grejjade teorin häromdan. Fan va sugen jag bliiir.

Måste måste verkligen ta tag i körkortet. Bara nåååra tusen lappar till så!
Drömde att jag körde bil härom natten x-D


Ne nu ska jag checka när bussen går sen ska jag ut i det äckliga dugg regnet.



Puss å kraam /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards