♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Suss - 14 juni 2008 10:16

Tjeeeenare.

Händer inte så himla mycket igår...

Jobbade å sen gick jag till mammis och åt stuvad dill potatis och choritzo korv. Fan va gotttt!! Mamma´s mat é bäst! ; D

Moster´s e jäkligt gó me iofs. Och "Danels" é inte dum den heller : 9

Sen mötte jag Toria i A.c, vi åkte till Avenyn och mötte syster som jobbade på Donken. Tog oss en paj och på hemvägen blev det den nya banan milkshaken. Fan va gó den va! : D   Alla nanade hemma hos mig inatt! : )


Idag tänkte jag från början gått på ett MRL pass.
Men vi ska åka till en släkting just den tiden så det hinner jag itte : (

Det är nog ett Body Pump pass imorn, kanske går på de istället.

Eller så får de bli de vanliga gymmet. Måste skärpa mig vet ju att kroppen tar sin rätta form om jag bara sätter igång ! : P Haha



Nu ska jag äta upp min macka. Puss å heeej /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards