♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Suss - 15 juni 2008 23:37

Blev inget MRL pass för det var klockan halv elva å det visste itte jaa..
Åkte med till släktingen ute vid Näset.

Det var helt underbart väder där ute så syrran å jag slängde av oss kläderna å bättra på solbrännan lite. Haha. Dom hade en liten pool där me,

men vi fega oss å doppa bara benen. Hiih.

Vi umgåsades,klippte hår och käka lite maat.

På vägen dit stannade vi på ICA supermarket som låg alldeles i närheten,shiiiet va imponerad jag blev av deras välsorterade butik.

Dom hade nog faen allt i den butiken! : O

Det som jag hängde upp mig på mest var att dom hade sånt där framskjutnings grejs till chipsen. Hahah. De va ju as tjäckt!

Sånt borde vi med införskaffa oss! : D

Efter besöket körde vi syster ut till sin kompis i Lycke.

Shit va de börja regna! Det bara öööste ner, helt galet!

När vi kom hem slängde jag mig i duschen å gjorde mig redo för kvällen.

Mötte "Lilla My" , som var snäll å körde in till stan för att hämta min syster som jobbade. Men det visade sig att hon slutade inte åtta utan nio.

Så vi fick återvända hemåt igen å göra oss klara för utgång! : )

Lite dricka hemma hos "Lilla My", hon lurade i mig lite allt möjligt.

Cider, Minttu, äpple, citron & vanilj vodka. Fybövelen.

Det fick jag ånrga imorse när jag vakna kan ja lova. Uschanamejja'

Sen bar det in till stan, in på Trägårn. Det var inge vidare där så vi drog ganska snart vidare till exset. Där blev det både dricka & dans.

Mötte förresten upp Daviiid på vägen när vi gick vidare.

Han hängde på oss resten av kvällen. Sen "vågade" stackarn inte gå hem i gettot alldeles ensam så han fick nana över hos mig.. : )

Vi somnade inte förrens sex-sju imorse å vaknade vid elva-tolv.

Sen låg vi och segade i sängen hela daan.

Ända tills jag skulle passa Lill kusinen klockan fyra.

Syster kom hit, Daviiid åkte hem och vi andra åkte till A.c

Tjocka i oss lite Mc donalds mat och hyrde en film.

Filmen sööög. Jag somnade en stund (a)..

Tjaa, sen hände det inte mycket mer än såå. Det blev en lyckad helg tycker jag allt ! : ) Jag är nöjd.

Taack "Lilla My" för en jätte rolig kväll. Tack för att du tog med mig uut.

Hade ångrat mig om jag inte hade hängt på! : 9


Nu är det bed time,SKA gå upp skapligt tidigt och åka till gymmet.

Sen behöver jag städa NU IGEN... Vem är det som stökar till så när jag inte är hemma? : D Haha!!


God natt & sov så gott fokes /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards