♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Suss - 18 juni 2008 22:13

Wohooo äntligen har jag fått mina efterlängtade fina naglar!

Men attans va svårt de e att skriva : P
Börjar lära mig tekniken. Hehehe

Tack så jätte mycket för att du körde mig "Danel" : )
Det var skojj att umgås med dig en stund också!

Miia och jag garva så vi vek oss, du e allt bra rolig . Heheh

Minns inte vad vi garva åt ens, men kul va de.

Det tog 3 timmar att göra naglarna, å bra blev de !

Verkligen värt dom pengarna och trä smaken i rumpan : 9 hihi

Tack  Miia, det lär inte bli sista gången : D




På jobbet hade vi lite midsommar firande, delade ut lite mat & glass.

Det var uppskattat av kunderna : )



Usch va trött jag é, blev inte mycket sömn inatt.

Fick nattligtbesök : 9     söten'

Va fasiken snackade vi om så länge egentligen?

Iofs kom du hit vid halv ett - ett å skulle upp kvart i sex. el va de va.


Je je, nu orkar jag itte skriva mer.

Godniiight /Suss

Av Suss - 18 juni 2008 00:04

Här ska ni få höra, satt i kassan på jobbet så kommer ett gammalt ex mamma in med sin arbetskamrat. För att göra historien kort så berättar jag inte allt i detalj som sas. Men hon sa iaf att jag var den bästa svär dottern hon haft någon gång. Det var de gulligaste jag höört tror ja : )

Blev alldeles rörd, det kändes ända in i hjärtat. Hon é så gullig.

Alltid tyckt bra om både henne och pappan i familjen.

 <3 kärlek till dom.




För övrig så har jag inte så mycket att berätta om.

Mamma hängde med hem till mig förut, fixade lite slingor på tanta : P

Det blev förvånadsvärt bra!

Jag e inget proffs på sånt där, trodde faktiskt de skulle bli katastof.

Men mamma blev super nöjd ! : D




- Cant hjelp it. Tänker på diig , hela tiin : $




Imorgon ska jag åka till Miiia å göra naglar.

Moster´s blev super fina !   : 9

Morbror "Danel" är världens snällastee som ska köra dit mig.

Sen ska jag börja jobba klockan tre imorn, för vi ska dela ut midsommar mat brickor, kaffe och glass. Eller vad det var... : /


Borde verkligen nana mig nu, ska upp runt nio tiden.

O så borde jag väl vara lite snäll mot Daviiid, så han får nana sig : P Hihi.



Sov så goott /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards