♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Suss - 24 juni 2008 00:11

Så va helgen & måndagen över.

Helgen hände de faktiskt inte speciellt mycket alls.

Jobbade både lör & sön. Så där flög ett par timmar bara iväg..

Annars så har jag umgåtts med min pussgurkaa : 9

Lördags kväll hyrde vi film. Jätte mysigt, men jätte kassa filmer.

Igår kväll kika vi tv en stund, sen började det åska & blixtra så vi stängde av å tittade ut på blixtarna. De va riktigt myysigt : D

Har haft sov sällskap i flera dagar, i natt blir det ensamt... : (

Blir bortskämd juuu. Undra om jag kommer kunna somna,ensam?


Idag var jag ledig, kom inte utanför dörren förrens två tiden.

Åkte efter många om och men till stan med Mammis-Nadja.

Henne mage e bauta stor : 9 hihi.

Vi käkade på en kina restaurang inne i femman.

När vi ätit upp så går de en tant förbi, som snubblar? eller nåt och gör en piruette å damp rätt ner i golvet! Vi fatta ingenting : /

Å inte hon heller tror ja. Vi såg inget som hon snubbla på eller så.. Hmm

Jätte konstigt, stackarn. Pinsamt de måste varit : P

Vi åkte till Nadja´s pappa´s studio, där satt en tjej som precis fått barn.

En liten 3 veckors tös. Heeelt sjuk gullig! Ville nästan sno den. Hihih

Sen tog vi en sväng till pappa, syster å jag..

Vidare till mormor och sen till mig. Tog nog fan en timme innan vi hamna hemma hos mig efter alla stopp. Hehehe

Skulle baka cheesecake, men först var jag tvungen att diska.

När disken var gjord fick jag mig ett städ ryck å börja fixa över allt! : D

Fick ihop 6 sop påsar och  2 lösa kartonger som bara stod.

Herreguud, att jag hade så mycket skräp : / Haha!

Syster hjälpte mig ner med allt crap. Vi mötte en kille i svalen som va snäll  å hjälpte till att hålla dörren åt oss ; P Han tyckte nog vi hade mycket skräp.

Suttit å kikat efter soffa på blocket.. Finns en hel del fint bg.

Verkar som dom flesta köper möblerna på Ikea : P


Nepp, nu ska jag ta en natta macka. Fö min mage kurrar!

Sen är det bed time ! Tänkte hinna göra cheesecake´n innan jobbet imorn.

Natti natt /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards