♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Suss - 30 juni 2008 22:14

- Nu behöver jag inte undra längre.


Du é världens gooaste! : )

Känns jätte bra att min familj tycker om dig också.

Det är svårt att Inte tycka om diig. Hi hi

Mormor sa så gulligt förut, nåt i stil med " Hälsa honom att jag tycker han verkar vara en jätte bra kille och att han ser bra ut med! " ; 9 Hehe.


Shit va stressigt de va på jobbet i eftermiddags.

Hann inte med allt jag skulle ens, bara för den jäkla pant maskinen mm.

Trött jag é på kunder som klagar och gnäller.

Jag kan ju tyvärr inte göra mer än att framföra grejerna till chefen,

sen e det ju upp till honom.

Tappade en hel låda med eko ägg, som tuuur var så var det inte alls så många ägg som gick sönder.

Sen slog jag mig lite här o där å fick äcklig ättika på händerna. Fyy'

Inte nog med det så hade jag preciiis räknat klart min kassa så rings det efter en kassa till. Och det behövdes verkligen!

Varför ska folk komma precis innan man stänger undrar jag?!

Dumma dag.

Men endå hade jag ett leende på läpparna när jag gick där ifrån : )


Tack vare han den däära. Hihi

Bara jag tänker på dig så blir jag glad.

Är verkligen jätte glad för att jag började prata & umgås med dig.

Du é så lätt att umgås med.

Känns inte som att jag nånsin kan tröttna på dig.

När du bara gått utanför dörren, saknar jag dig redan.. : )

Jag hoppas att du inte tröttnar på miig.


Ne nu ska jag inte babbla mer,

är en bra film eller serie på tvn.



En sak till bara!

Moster opererades i förmiddag.

Nu mår hon bättre.. Du får inte skrämmas sådär igen!

Vi blev ju livrädda allihopa!

Älskar dig, krya på dig nu och ta det jätte lugnt <3



Puss & kram /S

Av Suss - 30 juni 2008 12:41

Tror ni inte på faaan att bussjaeveln kommer 2-3 min för tidigt och bara kör rätt förbi min hållplats?! Nu får det vara nog! Tänker klaga!

Medans jag står där och väntar på bussen ringer mormor helt förtvivlad och talar om att moster fått åka in till sjuvkhuset igår kväll/natt. Jag gick dit!..

Hon har haft himla ont i magen senaste tiden, igår var det olidligt.

Istället för fika & bio besök blev det att åka till sjukhuset.

Under natten har hon gjort en massa undersökningar.

Förut när vi pratade med henne väntade hon på läkaren, dom skulle börja med att göra ett titthål o kolla med kamera hur det ser ut där inne.

Det är troligtvis tarm vred eller nåt sånt..

Hela denna dagen blev helt upp&ned. Jag kan inte tänka ordentligt..

Tänker bara på min moster som ligger där på operations bordet.

Mormor är så ledsen, men kan inte gråta för då får hon ingen luft.

Pga sin astma & kol mm..

Jag vill helst krypa ner under täcket och gråta hela dagen men jag måste ju jobba.. : (    Och inte blir nåt bättre för att jag gråter hela dagen heller..

Men det kommer vara svårt att koncentrera sig på jobbet sen.

Uschanamejj, lilla lilla moster <3

Det läskigaste är att jag funderat på detta under senaste veckorna,

när moster haft och ont mått dåligt.

Senast igårkväll tänkte jag på det.

Läste ju en artikel för ett tag sedan om en tjej som gjorde en liknande operation, hon ville vara smal inför sitt bröllop.

Det slutade med att hon dog strax efter hon gift sig.

Och jag har inte kunnat släppa tankarna från den där artikeln.


Hoppas hoppas hoppas allting går bra och att du snart är hemma igen.

Älskar dig <3




Nu måste jag göra mig ordning, börjar jobba om en halvtimme och här sitter jag i handduk.  Herråå /Suss

Av Suss - 30 juni 2008 09:16

Måste berätta lite mer om smink partyt.

Vi fick prova en ansikts kräm som någon kändis gjort,

den lilla burken kostade fan 2300 spänn!

Det är som hittat ju : D

För övrig så var det litet stressat, hade varit kul om det höll på lite längre..

På kvällen tittade ju mamma in, det var mysigt att sitta å prata lite med henne ensam. Händer ju inte så ofta längre när man inte bor under samma tak. Efter en stund kom Daviiid : )    Han nanade öveer.


Igår sov vi ut riktigt ordentligt, klev nog inte upp ur sängen förrens tolv-ett. Ingen av oss har sovit speciellt mycket senaste 2 veckorna : P

Så det var jätte skönt att få sova ut ordentligt.

Sen ringde mamma å fråga om vi kunde hjälpa till å putta igång hennes bil.

Batteriet vill inte riktigt vara med. När bilen väl var igång så funka den bra!

Traska vi hem till mig en stund igen å titta tv och åt frukost.

Sen ringde moster och frågade om vi ville komma å äta tårta.

Det ville vi!  : 9   Den va ju så smarrig den där tårtan!

Sen hittade syster fiia på att vi skulle åka över till Ikea.

Men när vi kom dit visade det sig vara stängt redan! : / så det sket sig.

Daviiid hittade på att vi skulle åka till Ramberget å titta utsikten.

Men när vi väl kom dit började det blåsa och regna! : (

Tog en liten tur mot stan, hoppade in på bion å kikade om det gick nåt.

Självklart hade filmerna började alldeles innan vi kom ! suck-

Så vi åkte hemåt! Fixade tacos sen var det dags att hämta syster toria på mackedonken. Hade spetsat mig på en milkshake med banan smak.

Men då hade glass maskinen gått sönder pga ett ström avbrott kvällen innan. Morrr : (

Stannade vid affärn på hemvägen, blev så vansinnigt sugen på lösgodis.

Hörde ni?! JAG blev sugen på lösgodis?! Det blir jag Aaaldrig : /
Syster fiia fick för sig att köpa hårfärg så när vi kom hem slängde vi i lite slingor. Vetefasiken hur det blev : 9 He he ..

Daviiid nanade över igen : ) Muwsigt"

I natt var det jag som fick sova i hålet. Hahah! ; D

Har nog inte sovit så skönt på hur många nätter som helst.

Imorse, hörde inte att Daviiids klocka ringde, plötsligt var den sju å han var tvungen att åka : ( snyft.

Jag ställde min klocka på halv nio. Hur trött som heeelst.

Ska till gymmet, har fortfarande inte kommit iväg.

När jag skulle gå  kom jag på att jag inte ätit frukost än : O

Så jag fick planera in nästa buss å här sitter jag...

Bussen går om tio minuter... Känner inte alls för gymmet.

Jäkla sket väder ute. Känner inte för nåt. Hmmz..

Börjar jobba halv två , såe ja de e la det som händer idag..



Någon Nadja bebis har inte kommit än. Nu har hon gått 2 dagar över tiden.

Kom uuuuuuuuuuuuuut bebis : D



Nu ska jag stänga ner å ta på mig ytterkläderna!

Tjingeling /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards