♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Vi tänker på dig <3

Av Suss - 30 juni 2008 12:41

Tror ni inte på faaan att bussjaeveln kommer 2-3 min för tidigt och bara kör rätt förbi min hållplats?! Nu får det vara nog! Tänker klaga!

Medans jag står där och väntar på bussen ringer mormor helt förtvivlad och talar om att moster fått åka in till sjuvkhuset igår kväll/natt. Jag gick dit!..

Hon har haft himla ont i magen senaste tiden, igår var det olidligt.

Istället för fika & bio besök blev det att åka till sjukhuset.

Under natten har hon gjort en massa undersökningar.

Förut när vi pratade med henne väntade hon på läkaren, dom skulle börja med att göra ett titthål o kolla med kamera hur det ser ut där inne.

Det är troligtvis tarm vred eller nåt sånt..

Hela denna dagen blev helt upp&ned. Jag kan inte tänka ordentligt..

Tänker bara på min moster som ligger där på operations bordet.

Mormor är så ledsen, men kan inte gråta för då får hon ingen luft.

Pga sin astma & kol mm..

Jag vill helst krypa ner under täcket och gråta hela dagen men jag måste ju jobba.. : (    Och inte blir nåt bättre för att jag gråter hela dagen heller..

Men det kommer vara svårt att koncentrera sig på jobbet sen.

Uschanamejj, lilla lilla moster <3

Det läskigaste är att jag funderat på detta under senaste veckorna,

när moster haft och ont mått dåligt.

Senast igårkväll tänkte jag på det.

Läste ju en artikel för ett tag sedan om en tjej som gjorde en liknande operation, hon ville vara smal inför sitt bröllop.

Det slutade med att hon dog strax efter hon gift sig.

Och jag har inte kunnat släppa tankarna från den där artikeln.


Hoppas hoppas hoppas allting går bra och att du snart är hemma igen.

Älskar dig <3




Nu måste jag göra mig ordning, börjar jobba om en halvtimme och här sitter jag i handduk.  Herråå /Suss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards