♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under juni 2008

Av Suss - 8 juni 2008 23:43

Skulle gääärna vilja berätta om allt skoj Nuu.

Men jag e så trött så jag hänger knappt ihop.

Får ta mig ork imorgon : D



Nu e det bed time. Natti natt /S

Av Suss - 6 juni 2008 23:14

Igår efter jobbet åkte jag med syrrorna till Gårdsten för att umgåsas lite med grabbarna grus. Vi hade himla trevligt ända in på små timmarna..

Daviiid kom till och med dit en stund å tjöta ( :
Syster & jag fick skjuts hem i den stooora bilen.


Jag hann sova knappt två timmar, eftersom vi var hemma vid fem-sex och jag skulle upp vid åtta-nio för att åka till Nakenbadet med Nadja! c( :
Tror ni att jag var trött eller?!  Fan hängde ju knappt ihop! / :

Irrade runt här i lägenheten o packa, mådde inte alls nå bra.

Bakis och så jääääkla varmt varé.. Pheew'

Fick iaf ihop lite matsäck och lite sånt.

Mamma & jag hämtade upp Nadja , sen körde mamma oss till Saltholmen.

Inne på Naken badet mötte vi upp Nadja´s moster ( :
Det är hon som "lurat" dig oss. Heheh

Jag måste säga att jag var allt lite skeptisk till nakenbadet först,

men väl när man var där kändes det helt naturligt att slänga av sig ! ( :

Vi var där i två-tre timmar tror jag, bada sola och hade det trevligt.

Trodde att det bara skulle vara en massa kärringar där ,

men det var jätte blandat.

Kan tänka mig att gå dit flera gånger faktiskt ( :
På hemvägen höll jag på att decka flertal gånger på spårvagnen.

När jag kom hem slängde jag av mig kläderna o la mig på sängen en stund.

Fick la sovit en halv timme eller nåt.... Powernap


Vid sju tiden var det grill tajm!

Moster med familj hade dratt ihop några familjer för grillning på gårn.

Jätte gott och mycket trevligt ( :
Nadja & Staffan sällskapde oss också. Hihi



Nu känner jag att det är mer än dags att tänka på refrängen,

det blir en lång dag imorgon...


Börjar jobba klockan halv nio och efter jobbet är det utgång.

Vi ska nämligen göra fem kampen på liseberg.

Det har jag kanske nämt? (hmm)

Kommer väl vara helt slut när denna helgen är över.


Natti natt pussar & kramar /Susanne

Av Suss - 4 juni 2008 23:46

Klev upp ur sängen strax efter sju.

Daviiid föreslog att jag skulle gå upp jätte tidigt,så jag skulle vara trött ikväll. Men jag känner mig inte så trött alls.. / :
Gäspade vid sju tiden o sen vid nio tiden, men nu e jag inte alls sådär dunder trött... Hmz

Detta har jag iaf gjort idag, en hel massa saker.

Gjorde mig redo för att åka till gymmet, var vid gymmet vid kvart i nio.

Gymmade i en timme bara.. Pappa messa, o stressade om att vi skulle åka till havet. (Som vi hade planerat igår)

Handlade med mig en jääkla massa frukt på vägen hem, som vi tog med oss.

Packade bad väskan o sen drog vi ut till Lilleby.

Det blåste sådär svalkande sköönt.

Jag tog mitt första dopp ! DOPP, jag badade inte. För det va det alldeles för kallt för. Ysch. Det kan inte varit måånga grader i vattnet.

Men nu va det gjort iaf. Vi var bara där typ två timmar.

Kände inte för att bränna sönder oss.

På hemvägen tog vi en liten omväg till morfars grav ( :
Hade lite ångest för att jag sagt/tänk åka dit o sätta blomma ,
så pappa körde dit mig. Nu känns det bättre ( : <3

Sen åkte vi hem, jag duscha och gjorde mig ordning.

Gick upp till mamma & mormor.. Åt lite mat.

Sen började jag jobba !   Pheeeew'


Fan va ja gillar den där karma sutra reklamen, fast egentligen e det familjen dafgård´s snabb mats reklam. Den äger ju så fett c( : Hahah


Efter jobbet iaf, så käkade vi grillat hemma hos pappa.

Jäääätte goda grillspätt.

Sen tog vi en liten kvälls promenad, mamma Viktoria Robin & jag.

Med hunden of courrse ( :

Ye ye, jag måste nana nuu !!

Godnattens /Suss

Av Suss - 3 juni 2008 23:15

Faaan, sov as dåligt inatt. Först kunde jag inte somna när jag väl somna drömde jag att jag kom försent till jobbet och vaknade super stressad.

Fast ändå AS trött ! Mina ögon sved å jag ville bara griina så de onda försvann. Aoootch'

Helt seg, kollade våra bästa år sen klev jag upp.

Messade mamma å kolla om hon kände för att köra mig till Backaplan.

Det kunde hon tänka sig att göra ( : hihi

Bytte ett par av shortsen jag köpte häromdan.

Kände mig inte riiiktigt överrens med dom. Bytte till ett par andra as fina shorts mer i "fiin" stilen. Dessutom så köpte jag nya toffsar, hårnålar & en hårklämma.

När vi stod på parkeringen och skulle åka därifrån så backade två bilar ut samtidigt och stötte ihop! Gubben i ena bilen blev sne å titta på kvinnan som om det enbart var hennes fel ! Idiot.

På hemvägen stanna vi till på donken... (sccch, säg inte till nån)

Sen hann vi inte med mer, började jobbet...

Idag hämtades det massa golv plattor på baksidan på affärn,

utav bostadsbolaget.

Pappa och syster va där så ja gick ut å hälsa på dom.

Då hade pappa typ nyss blivit påkörd av en kärring när han lastade i sin bil.

Kärringen gick inte ens ur bilen å fråga hur det gick eller nånting.

Sicken idiot !!  GAAAH'

Var skapligt mycket att göra på jobbet.

Fast de e rätt skönt, tiden går så mycket snabbare då ( :
Efter jobbet gick jag till mormor & mamma. Åt sallad.

Mormor bantar, så mamma & jag gör också det. Automatiskt. Hahaha

Tur att sallad e så gott ! c( :


Ne nu ska jag faktiskt försöka att somna.

Måste vända tillbaka på dygnet,

ska ju upp tiiidigt i helgen när jag jobbar... / :

Nattens/Susanne

Av Suss - 3 juni 2008 00:43

Trött som faaan var jag imorse,

kunde inte öppna ögonen så jag sov enda till klockan elva!

Hann inte gymmet / : fan!

Det har varit så jäääkla varmt hela dan,

mått kasst.
Tror jag fått magkatarr.. eller ah, gått med det ett tag men att de blitt värre. Haft sjukt ont i magen idag. Ajjje'


En arbetskamrat fyllde år idag, så vi fick lite tårta och bullar.
Trevligt att vi firar varandra tycker ja ( :

Moster´s göbbe tog lastbilskörkort idag, grattis till honom ! ( :


Efter jobbet traska jag upp till mormor.

Hade handlat med mig korv & brö som jag gjorde där.

Daviiid han e knäpp " Snaska korv " . Fyy nu får du ge dig c( :
Vem é det egentligen här som tänker snusk. Hahah! Bengt.


Vid tio tiden tog jag med Cervo ut på en promenad runt Ranne.

Stackarn kan ju knappt vara ute på dagen nu när de är så varmt.

Tror nog han blev liite glad för promenaden.

Efter de så gick jag bort till pappa´s gård o tjöta me syrrorna å nåra..


Tja,de var väl allt jag gjort idag. I stort sett.

Pratade med Nadja en sväng när ja promenerade.

Hon hade minsann varit på naken bad idag.

Som hon tyckte vi skulle gå till på fredag, hahah ^^

(Det var ett nakenbad för enbart tjejer..)

Ja ja, det kan väl kanske vara kul att prova på något nytt. höhö


Ne nu ska jag nog stänga ner här så man kommer upp nångång imorn.


Natti natt /Susanne

Av Suss - 2 juni 2008 00:53

Igår upptäckte jag att jag kan använda min moster´s nya kläder.

Blir änna lite rädd.
Kan inte fatta att hon gått ner så mycket i vikt att vi kan ha samma storlek!

Iofs så har jag gått upp lite i vikt under tiden som hon gått ner..

Men ändåå.

Ganska kul faktiskt. Vet man vart man ska låna kläder (a). hihih



Till en helt annan sak,

igår kväll upptäckte jag en helt annan sak.

Jag har fått en helt ny lever fläck !

På rumpan av alla ställen ! / :

Undra varför man får nya leverfläckar? Och om man får nya hela livet?

Måste nog forska i detta..



Nu måste jag stänga ner här å sova.

Klockan har gått på tok för snabbt !


Natti natt ! ( :

Av Suss - 1 juni 2008 18:54

Nu har jag gjort det igen!

Köpte några saker till idag när vi var i stan.

Ett par söta klackisar till midsommar, helt sööta underkläder, en vit kajal och en glitter eyeliner. Nu får jag ge mig!
Handlat för nästan 2ooo kronor i bara kläder o sånt denna månaden.

Iofs så varför jobbar man? Jo för man ska kunna köpa det man vill.

Men jag borde & ska spara undan pengar till körkortet.


Vi passade lilla kusin Evelina idag, tog med henne till stan.

Hon e för underbar det lilla trollet.

Jag sätter mig på huk framför henne vid vagnen så tar hon tag i mig och säger " Du é så gó ". Fatta att man smälter.

Sen är hon väldigt noga med att tala om att hon tycker om en också.

Så ibland kommer det fram ett litet "jag tycker om dig" eller "jag älskar dig".

Det är så kul nu när hon är såpass gammal att man kan ha med henne till ställen och när hon kan prata o så.

Älskar min lilla kusin <3 underbaring.



Nu ska jag titta vad mamma gör i köket sen ska jag nog ut på gården å glo på moster å dom, som ska grilla. Hahah ; D


Soliga hälsningar /Susanne<3

Av Suss - 1 juni 2008 03:24

Tog en natt promenix med Daviiid.

De va jö kuwl! ( :
Jag tycker iaf att det är onödigt att ha en sådan stor bil. Haha



Blev förresten ingen middag med Staffan idag.

Jag mådde as kasst. Bakis som fään / :


Blev lite annat skoj,

men de får jag berätta om imorgon för nu e det verkligen bed tajm!


Natti natt !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards