♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Suss - 1 juli 2008 11:27

Nu börjas det igen,

jag är såååå trött. Orkar verkligen inte upp när klockan ringer.

Det är iofs lite lättare när Daviiid e här å ska upp på morgonen som pussar på mig så man piggnar till : 9 Hihi !

Jag som hade tänkt hinna med massa grejer idag men det får bara bli städning och ev en promenad om det hinns..

Sen måste jag ju göra mig ordning för jobbet med & äta nåt.

Det ser ut som en orkan dundrat förbi hemma hos mig.

Fattar inte hur det kan bli så stökigt?!

Disken kan jag förstå att den hamnat där, eftersom det varit folk här å tatt ett nytt glas varje gång. Men allt det andra böset som är överallt? Hm!


Idag är det ju kanon väder, o här sitter man inne.

Klart att sommar vädret ska komma när jag ska jobba helg. Suck'


Gu va konstigt det kändes att krypa ner i sängen ensam igår. .

Man blir van så himla lätt,

speciellt när man har en sååå gooosig kille breve sig . Tihi

Längtar tills vi ses senare. .

Dagarna på jobbet går så mycket snabbare när man tänker på dig (a)..


Näe nu får jag sätta igång med städningen!

Annars hinner jag väl inte det heller.


Puss & kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards