♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Suss - 4 juli 2008 08:16

Daviiid,

du é det enda som snurrar i mina tankar nu för tiden <3    hi hi


Hinner knappt vara inne på datorn någonting längre,

det är så mycket annat. Så mycket roligare grejer att göra än att spendera massa tid framför datorn på kvällarna! : )

Jag har umgåtts nästan varje dag med Daviiid,

jag kan inte tröttna på dig!

Dom timmarna vi är ifrån varandra på dagen räcker.

Jag hinner sakna dig massor : 9

Varje gång vi ses känns det som att det var jätte längesen vi sågs!

Iofs är det mellan sex-sju på morgonen till nio-tio på kvällen,

som vi inte ses så det är kanske inte så konstigt. Hihih!

Hur kan jag ha sån tur att hitta denna underbara människan? :-*


Soolen har hittat tillbaka,

igår jobbade jag från halv två. Lagom kul när det är 3o grader ute!

På kvällen åkte vi iaf en sväng till havet och tog ett dopp.

Fast de va bara Sofia & jag som doppa oss, Viktoria & Daviiid balla ur!

De va nåra där o festade, dom drack "knork". Hahaha

Ingen av oss fatta riktigt vad det var för något, men dom blev riktigt roliga av den iaf..


Idag är jag ledig, känner mig super stressad.

Ska snart gå upp, (har varit vaken sen sju imorse när Daviiid gick)

sen ska mamma syster och jag åka och köpa present till lill kusinen somfyller 3 år på måndag. Men vi ska fira henne idag för moster med familj ska åka till Jämtland med sina nya vänner.


Jag som skulle vilja åka ut och lägga mig vid havet å steka.

Men det känns inte riktigt som det hinns med idag.

Kanske blir lite sol på mormor´s balkong om jag har tur !  : )


Nu ska jag käka lite frukost, jäääätte hungrig.

Förresten så funderar syster och jag på att börja med pulver diet under ett litet tag. Bara för att få bort några extra kilon som vi inte e så nöjda med.

Får se hur det blir med det! : /


Tjingeling ! /S


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards