♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Suss - 12 juli 2008 21:38

Tjingeling !


Nu har jag inte skrivit sen i onsdags, minns knappt vad jag gjort.. / :

Vi var vid havet i torsdags, ute vid Hönö. Shittans va det blåste!

Vi vände nästan lika fort som vi kommit dit..

På natten, runt ett tiden åkte David och jag till Stigs Center för att köpa Coca cola : P David var sugen på det. Jag fick en milk shake banan.

För andra gången på den dagen, haha. Bra bantning. Höhö

Minns inte vad vi gjorde i onsdags.. Hmz. Mitt minne é som det é.

Igår hände de la inte så himla mycket.

På kvällen efter jag hade jobbat tog Viktoria, David och jag en sväng i Slottskogen! David hade hört tidigare på kvällen att 2 killar badat i säl dammen! Hahah. Vi promenerade runt där ca 1½ timme.

Sen åkte vi hem till mig, gjorde grönsaker och dip. Mmmums.

Idag var vi hur sega som helst, vaknade runt elva-tolv.

Segade oss till halv tre tiden sen åkte vi hem till David en sväng.

Vidare till Lilla Edet och hälsa på "Lingonsylt", träffade även Kusin Linda : )

Satt där och tjöta i ungefär två timmar..  Trevlans!

Sen ringde David´s hungriga kompis å bad oss köpa kebab tallrik till honom.

Vi köpte mat till oss själva också : P   Jag é skit duktig på att banta. Haha

Jag tror David försöker göda upp mig, haha.

Sen visste vi inte vad vi skulle hitta på,så vi köpte med oss chips & dricka åt mormor som hon ville ha,jag köpte en hårfärg som syster lagt i nyss..

Nu sitter vi bara här.

Slinus är på besök i Göteborg, men faen orkar inte in till stan... Hmm

Få se sen om vi kanske åker in och säger hejj eller nåt.

Om vi orkar.


Jaha, det var väl allt för idag.

Hajrooo /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards