♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Suss - 15 juli 2008 11:36

Den 13 Juli 2008 klockan 15:06 kom den söta lilla varelsen till världen.
Gu vad vi har väntat.
Hon vägde 3875 g och var 52 cm lång.

När du kom ut till världen frågade både mamma & pappa var det var för kön.

Dom svarade att det blev en flicka,
mamma & pappa " En flicka!? " : P Dom flesta var inställda på en pojk.

Förutom jag, som trodde det var en liten tös. Och det var de ! : D

Nyfödda bebisar är inte alltid så himla söta, men det är du. Helt underbar.

Din mamma & pappa har gjort ett bra jobb! : 9

Dom har haft lite svårt för att bestämma ett namn åt dig,

men nu verkar det iaf som att dom bestämt sig för att du är en Melina.


Här ligger du så gott i din mamma´s famn.


Nadja tappade en del blod både söndagen och måndagen så dom åker inte hem förrens idag. Jag var där och hälsade på en stund på förmiddagen igår.

Jag ville nästan kidnappa den lilla, hon e ju så sööt.

Igårkväll kom min pussgurka till mig, ganska sent.

Vi båda är lite oroliga för att vi ska tröttna på varandra,

men jag tror nog inte jag kan tröttna på honom.

Vi umgås ju inte under hela dagarna. Så hur ska man kunna tröttna?

Han é så himla go och bra på alla sätt och vis : )

Jag är verkligen glad att vi träffades.

Under tiden som vi bara pratade´s över internet,

så hade jag lite på känn att det var något speciellt med dig.

Va rätt jag hade ! <3 kärlek.



Nu måste jag äta frukost och duscha, börjar jobba halv två idag. suck

Puss /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards